Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je klinkt een beetje boos q en q? Das toch nie echt zo of wel?
Maar ik had je wel begrepen hoor maar een nieuw topic zal niet nodig zijn. Ik weet denk ik nu wel wat ik wilde weten. Ik vond ondertussen ook al oude topics waar de bladeren aan bod kwamen. Maar je hebt gelijk ik had die vragen niet meer mogen stellen dus mijn excuus daarvoor. (Positieve er aan is dat we nu wel kennis hebben kunnen maken met Macpurps, king of the jungle en een hete donder hihi Al zal hij/toch zij voor altijd een verzonnen personage blijven want het plantje staat vrolijk te bloeien as we speak.
hoi beste jointjedraaiers,
mijn plantjes staan in hun 3e week bloei. Dance Worlds van RQS. Eentje ziet er qua structuur anders uit. De andere staan al te bloeien terwijl deze geen buds vormt.
Zou het mannelijk kunnen zijn?
Graag jullie mening.
thx thugz. Is raar plantje omdat zij er anders uitziet dan de andere... en toch uit zelfde zaadpakket...
ik ga ze toch in de gaten houden, er had al budvorming moeten zijn denk ik. Enig idee hoe dat zou komen? Kweek 600W, batmix, plagron voeding.
Wat bij deze ook opvalt is dat ze weinig water opneemt in vergelijking met de andere.
Dit is een big bud feminized autoflower, ik denk dat het dus duidelijk een mannetje is maar twijfel nog steeds, even wachten of verwijderen?
Mvg Fortune IMG_1652.jpg
Comment