Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
Zo van je fototje af denk ik een week of 4 tot 6 nog.
Gelukkig heb ik iemand gevonden die even langs kan komen om te kijken en advies te geven
Eind oktober zou goed uitkomen als het weer deboel dan maar niet in de war gaat gooien
ja ik heb het door gelezen en de foto's bekeken dit is mn eerste plantje en ik gok dat een vrouwtje is als ik naar de foto's kijk maar ik weet het niet zeker
Zou t knap vinden als je t al wel zeker wist..
Ff geduld nog.
12/12 zou kunnen helpen..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Stipules zijn andere dingetjes als vrouwelijke voorbloei.
Vrouwelijke voorbloei.
Geel omringt zijn stipules (steelblad) dat hebben zowel mannetjes als vrouwtjes. Er zijn overigens ook strains die geen stipules aanmaken. Stipules worden doorgaans veel eerder zichtbaar dan de voorbloei.
20160221_140848.jpg20160221_140841.jpg20160221_140827.jpg20160221_140816.jpg
Dag mede hobbyisten, willen jullie eens kritisch naar de foto's kijken? Het is een White haze en nu 8 weken in bloei. Volledig vrouw, beetje man, volledig man of hermafrodiet? Weet het ff niet maar graag advies. Is ook mijn eerste ronde. Tevens staan er nog 3 andere dames in het hokje die achterlopen op deze. Greetz en alvast bedankt
image1 (1).jpg
Beste kwekers, ik heb vandaag me lowryder zaden binnen gekregen! Dit zal me eerste kweek worden vandaar dit soort. Echter heb ik nog een vraag, ik heb de lowryder #2 autoflower besteld en kreeg dit pakketje. In het linker hoekje zie ik een mannelijk emblem en daaronder staat regular, hoe zit dit in elkaar? zijn het dan allemaal mannelijke zaden waarvan ik dus geen toppen krijg en ze dus ook niet kan oogsten en oproken ?
Comment