Weet iemand of dit een man is?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mannetje / Vrouwtje
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Ja dat had ik gelezen maar ging me meer voor andere kwekers dat ik hem binnen had staan.
ik maak me niet zo druk mocht er 1 zaadje tussen me wiet komen door meegelift stuifmeel.
het is voor eigen gebruik en bij de volgende kweek heb ik geen herma of man in de buurt
Heb er 2 in de bloei staan, 2 zijn nog maar amper 10cm en nog lang geen voorbloei mogelijk, 1 is Autoflower maar nog niet in bloei ook.
vond wel leuk foto te plaatsen omdat mensen nog wel eens op herma of mannelijke plant zoeken. Het zijn mijn eerste planten waarvan ik de grootste 3 heb gekregen en de kleine zelf gekweekt uit zaad.
Comment
-
Het lijkt een vrouwtje Roy. Maar de topstructuur doet wel een belletje rinkelen; die calyxen horen in dit stadium (nog) niet zo opgezwollen te zijn. Tenzij het een haze/amnesia autoflower of een Mazar is, die willen dat weleens doen..
Ik zou als ik jou was, toch even kijken of je geen duidelijk geel gekleurde banaantjes kunt vinden. Of anders wat calyxen open maken om te controleren of er zaad ontwikkelt.
Mocht je niks vinden, dan is het een zuivere vrouw met een rare afwijking. Da's dan geen probleem.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment