Ge ziet toch ook dat die twee niet op elkaar lijken? Dus wat zou het dan zijn? Veel duidelijker kunnen ze geslacht niet laten zien...
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mannetje / Vrouwtje
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View PostJeetje hoe duidelijk moet het zijn JA dat is een Man
Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View PostGe ziet toch ook dat die twee niet op elkaar lijken? Dus wat zou het dan zijn? Veel duidelijker kunnen ze geslacht niet laten zien...
Lezen...3 foto's van 3 verschillende planten.. dus niet 2...En zoals ik ook schreef "Ik heb geen ervaring".
Maar krijg een beetje de indruk dat je hier gaan vraag kan stellen zonder een antwoord te krijgen waar je niets me kan. Een gewoon duidelijk antwoord is geloof ik niet mogelijk..misschien omdat ze het zelf eigelijk ook niet weten.
Ik denk dat ik het hier maar bij laat ..ik word er eigelijk niets wijzer van en het is dan ook verloren tijd.
Succes verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door batmeid View Post1 en 3 man 2 vrouw. Ce simple.n'est ce pas?
Comment
-
Hey!
Ik ben dit jaar begonnen met een binnenkweek! Mijn planten stonden in groei sinds 12/02/2020 en ik heb de lamp op 14/03/2020 op 12/12 gezet.
Nu laat 1 van mijn planten duidelijke signalen zien dat het over een vrouwelijke plant gaat, de andere spijtig genoeg niet!
Kunnen jullie met behulp van de foto's bepalen of het een vrouwelijke- of een mannelijke plant is? Of moet ik gewoon nog even geduld hebben?
Het gaat hier om de 'Green house seeds - big bang' die op het moment onder de mars hydro TS1000 staan.
Alvast bedank!You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Goededag!
dit jaar eens geprobeerd om de zaadjes van een augefeminiseerde autoflower van vorig jaar te laten groeien!
nou mijn plantjes 15cm+ zijn, kan ik ze volgens mij herkennnen als zijnde mannetje of vrouwtje.
als ik het goed zie is dit een vrouwtje? Correct me if im wrong. Te zien aan de bolletjes tussen de vertakking met haartjes eruit?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
Comment