Whehe...die leeft al niet meer..
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mannetje / Vrouwtje
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Trof vandaag dit aan en heb sterk het vermoeden dat het een mannetje is. Of verwacht er nog iemand dat er nog een pistil uitgroeit ? Staat nog niet in de bloei, is voorbloei.
IMG_3230.JPG.jpegEen dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Zeker een herma, ballen+vrouwelijke bloei = herma.
De vraag rest alleen hoe erg het is; komt er geen mannelijke bloei meer voor verder, dan is het prima. Blijf je ballen vinden, dan kun je de plant beter wegdoen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View PostZeker een herma, ballen+vrouwelijke bloei = herma.
De vraag rest alleen hoe erg het is; komt er geen mannelijke bloei meer voor verder, dan is het prima. Blijf je ballen vinden, dan kun je de plant beter wegdoen.
Deze plant is een kruising van Critical Auto met iets onbekends (met waarschijnlijk niet al te beste genetica ) Zat een zaadje in het topje.
De plant is ondertussen al wel 1,50m met redelijk veel zijtakken dus wel beetje zonde.
Als er geen mannelijke bloei komt kan ik dan niet gewoon de ballen eraf knippen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietjewietje1 View Post
Ja het ding is ik heb nog planten staan uit gekocht fem zaad, en ik wil die niet bevrucht laten worden door deze.
Deze plant is een kruising van Critical Auto met iets onbekends (met waarschijnlijk niet al te beste genetica ) Zat een zaadje in het topje.
De plant is ondertussen al wel 1,50m met redelijk veel zijtakken dus wel beetje zonde.
Als er geen mannelijke bloei komt kan ik dan niet gewoon de ballen eraf knippen?
Op de foto zie ik wat ik persoonlijk als mannelijk kenmerk zou rekenen, maar daar is het officieel veel te vroeg voor. Gemiddeld gaat het 'op het oog seksen' bij mij slechts 1 op de 40 keer fout, 39x goed dus, maar je zal maar net die ene zijn. Nog even geduld! Zeker weten is wat beterEen wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
Zolang ze niet in de top zitten kun je ze wegknippen. Zodra ze in de top zelf voor komen, zijn ze vaak al aan het stuiven geraakt voordat je ze opmerkt. Met alle gevolgen van dien.
Op de foto zie ik wat ik persoonlijk als mannelijk kenmerk zou rekenen, maar daar is het officieel veel te vroeg voor. Gemiddeld gaat het 'op het oog seksen' bij mij slechts 1 op de 40 keer fout, 39x goed dus, maar je zal maar net die ene zijn. Nog even geduld! Zeker weten is wat beter
Comment
Comment