Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vandaag een beetje geschrokken, omdat ik iets zag dat op balletjes leek. Na het bekijken van foto's uit dit topic denk ik dat dit gewoon calyxen zijn, maar aangezien ik nog niet zo ervaren ben zou ik toch graag een second opinion willen hebben.
lijkt me een vrouwtje, er zitten ook trichomen op (al weet ik niet helemaal zeker of dat trichomen verhaal opgaat)
Gr Hortuz
Op de mannelijke stuifmeelbal zitten geen trichomen maar op het topblad van een heer vind je wel harsafscheidende trichomen alhoewel veel en veel minder dan bij een dame. De meeste kwekers denken dat heren helemaal geen hars maken maar dat is gewoon omdat een cannakerel doorgaans niet oud genoeg worden om het waar te kunnen nemen nemen.
Op jou foto is vrouwelijke voorbloei.
Ik zeg 9 van de 10 vrouwe verplicht preventief steriliseren en alle wereldproblemen zijn opgelost.
Last edited by FlintStoned; 26 September 2014, 09:04.
Kijk, weer wat geleerd, dank je voor de info! Blij om te horen dat er nog steeds alleen vrouwelijke kenmerken zijn op mijn plant, want het is uit een zaadje uit een zakje wiet.
Nu vele hier bevestiging zoeken of ze een man of vrouw hebben, stel ik hier ook maar even de vraag.
Is dit een man of een vrouw? Zelf denk ik man......
Beginner nummer zoveel met twijfel... Ik ben ook maar eens wat beter gaan kijken en nou twijfel ik enorm aan deze.
20141013_110522.jpg20141013_110619.jpg20141013_110638 (1).jpg
Ik ben bang dat het toch een man is want de dame ernaast zit volgens mij aardig onder het stuifmeel als je het mij vraagt, ook verdere groei van de toppen blijft achter.
Dit is de tweede week in bloei.
Comment