Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gister nog even je test doorgelezen van een jaartje geleden de hpi-hps .
Ik heb dat toen met een 1000w gedaan voor mij eigen getest , wat een beetje minder was lol.
Mijn 1000w lumatek toen de tijd gaf een output van een 600 wat dus hele oogst naar de kloten .
eeh die peepz. wat kan ik zeggen, kheb echt zowat bijna alle lijnen gehad die je kunt krijgen. maar tot op vandaag ben ik altijd op hypro hydro a &b terug gekomen zelfs op aarde werkt deze voedings lijn uitstekend. ik zal een foto posten van 1 white widow van vorig jaar op aarde met de hypro hydro a & b lijn ww buiten week 5.jpg dit was bloeiweek 5 , echter heb ik er altijd de mooiste en lekkerste buds vanaf gehaald. pluspunt voor hypro ga zo door jongens vandaar. greetzz STAFFORD een ware hypro voedings lijn fan
mijn plantjes staan sinds 2dagen in de bloei en wil starten met de hy-pro terra voeding
wanneer kan ik starten met de voeding?
Heb naar het schema gekeken en zie dat ik alleen maar de terra voeding hoef te geven
dit in tegenstelling tot canna komen hier geen extra additieven meer bij zoals een pk13-14 of een booster klopt dit en is dit echt niet meer nodig?
dacht zelf dat een pk 13-14 belangrijk was in de 3e week bloei?
en een booster is dus ook niet meer nodig?
verder staat er in het schema use 2xper week hoef ik dan de terra voeding maar 2x met me water mee tegeven en de rest puur water die week?
Mark wat ik doe met hypro staat al een beetje beschreven in het topic .
Het hangt er een beetje vanaf wat voor aarde je gebruik gebruik je een lightmix dan raad ik je aan de eerste 2 a 3 weken niks mee te geven .Nu sta je in de bloei en als je planten nog mooi donker groen zijn zou ik nog even wachten ,worden ze iets lichter dan ga je rustig een 2 ml per liter terra meegeven en kijk je hoe de plant er op reageert .
Als medium heb ik canna terra pro gebruik 20 liter potten
heb ze 15 dagen in de groei gehad met alleen een wortelstimulator (niet van hy-pro)
blad is nog aardig donker-groen dus jij zou aanraden wachten met voeding in water doen tot dat het blad wat lichter wordt?
op het vat staat een verhouding van 5ml op 1l maar dit is dus in de eind-fase?
je raadt dus aan om wat rustiger te beginnen 2ml op 1l? heb eergister me ec waarde van me medium gemeten en dat was 0.9
ph was wel ok trouwens.
hoef ik de terra echt maar 2x per week toe te voegen en de rest alleen afgezuurd water?
en pk 13-14 in de 4e week bloei is dat nog nodig met deze voeding?
Ik geef ze nu in week haast week 6 bloei 300 ml op 90 liter water .
De mex is een moeilijke plant met alles met groei bloei voeding klimaat echt heeel moeilijk.
Nu hij reageert op de voeding met een goed geel puntje dus in de top voeding, wat doe ik nu , nou ik geef hem de volgende beurt 10 procent minder en dan kijken wat hij er van vind.
Comment