Nieuwe ronde begint ook goed.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
All in 1 voeding
Collapse
X
-
e and r oils zijn begonnen met verkoop geloof ik mail adres is eandr.oils@gmail.com telefoon nummer is 0682441057
Comment
-
Heb je al een overzicht van de samenstelling van de voeding?
Ik wil wel weten wat ik m'n plant geef natuurlijk.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Promethium
Rubidium
Samarium
Aluminum
Strontium
Europium
Silicon
Yttrium
Gadolinium
Phosphorous <0.00658
Zirconium
Terbium
Sulfur
Niobium
Dysprosium
Chloride
Molybdenum
Holmium
Potassium
Technetium
Erbium
Calcium 0.0683
Ruthenium
Thulium
Scandium
Rhodium
Ytterbium
Silver<0.0004
Hafnium
Chromium
Cadmium
Tantalum
Indium
Tungsten
Iron 0.047
Rhenium
Cobalt
Antimony
Osmium
Nickel
Tellurium
Iridium
Copper
Iodine
Platinum
Cesium
Gold
Gallium
Barium
Mercury
Germanium
Lanthanum
Thallium
Arsenic
Cerium
Selenium
Praseodymium
Bismuth
Neodymium
Thorium
Uranium
enzovoort. weet ook niet wat t allemaal is volges mij wort het ook met melasse van suiker riet gemaakt
Comment
-
Dan hoef ik het niet..
Ik koop geen flessen waarvan ik de inhoud niet weet. Als daar ook geen informatie over bekend is, dan hoef ik het niet. Als ik 25 euro moet betalen voor een liter 'ikweetniet+ water+ volges mij melasse' dan hoef ik het niet. Als er geen verpakking om zit met beschrijving, dan hoef ik het niet.
En ik ben er bang voor dat veel mensen er net zo over denken..
Het is niet dat ik de pik op je heb hoor, ik trek alle voeding uit elkaar om te weten wat er in zit. Zo scheid ik het kaf van het koren. Goede voeding met een goed recept krijgt mijn zegen. Voeding die minder goed is, die krijgt dat niet. Ik wil weten of ik m'n kruikje heilig water uit de kerk mag halen of niet. Maar met zulke gebrekkige informatie zal de verkoop aan particulieren niet hard gaan.
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Nu, dan moet je geen flessen kopen want ik las dat fabrikanten een hele resem bestanddelen niet hoeven te vermelden als de concentratie laag genoeg is. Regels zijn anders voor Belgie/Nederland. Hier moet het etiket veel uitgebreider. De growshop hier moest daarom lange tijd producten uit de rekken halen en wachten op andere etiketten.
-
Comment