Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

REGULATOR van APTUS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    REGULATOR van APTUS

    Korting op 420shop
    Al jaren gebruik ik de regulator,
    Me planten zien er veel gezonder en sterker uit en het kweken is een stukken makkelijker omdat de plant uit licht, voeding, haar hele habitat het maximale zal halen. Omdat het onderandere de opname van N - P en K, reguleert, waardoor er later in de cyclus geen Mg of Ca tekorten onstaan en ook geen ophoping van N, wat later weer voor bloei vertraging en oogst vermindering kan zorgen.

    Maar de planten hebben er nog meer baat bij, ze zijn veel tolleranter in extreme hitte, en andere stress zelfs schimmels, omdat een belangrijk ingredient in de regulator, kiezelzuur, voor een verharding van de celwand zorgt, waardoor de plant in haar geheel veel sterker is. En daardoor de stoma, (huidmondjes) dus ook forser zijn, waardoor ze wagenwijd openstaan en de gasuitwisseling dus optimaal is.

    Ze worden ook echt resistenter want de schimmels dringen niet door(door de celwand versteviging) in de onderste bladlaag, en daarom zullen de planten niet aangetast worden en gewoon afbloeien. het werkt natuurlijk ook preventief, jeweet dat gezonde en sterke planten van nature al ressistentie hebben tegen plagen en schimmels. Doordat ermeer vezels worden aangemaakt hebben ze uiteindelijk ook zwaardere toppen.

    Wie hebben er nog meer goede resultaten behaald met regulator of juist niet?
    Of als je een vraag hebt over Regulator of andere Aptus producten, stel ze hier, ik zal ze zo goed mogelijk antwoorden.


    smookze
    Last edited by Jointjedraaien; 27 August 2014, 15:09.

    #2
    Re: REGULATOR van APTUS

    Ik gebruik zelf de hele lijn van Aptus en Premium!Ik kweek op mapito met het schema expert van aptus!
    Heb totaal geen klagen over aptus en premium!makkelijk te gebruiken en zeer goede opbrengsten!ik kweek altijd uit zaad!
    fijn om een soort te kiezen en ook zaad produceert weer beter!
    Ik heb veel ditjes en datjes geprobeerd maar aptus is voor mij toch de beste tot nou toe!
    Ik zou zeggen probeer het en overtuig jezelf!
    Aptus en Premium zijn de "shit" op het gebied van kweken!

    Light a fat one up 4 the world! Peace

    Dr. Haze

    Comment


      #3
      www.aptus-holland.com
      Last edited by heaven; 8 July 2010, 13:43.

      Comment


        #4
        Re: REGULATOR van APTUS

        kan ook ja,

        Comment


          #5
          Re: REGULATOR van APTUS

          Als jij goed aan informatie kan komen is dat natuurlijk wel relaxed.
          Ben zelf al een tijd met de enzym+ bezig, kost bijna niks per jaar, superkrachtig. Regulatar net pas toe aan het voegen, om ze wat comfortabeler te maken en de groei hopen wat te remmen, 3 x standaard dosis. Kan er nog weinig over zeggen, behalve dan dat alles goed sterker word.
          Wat ik wel alvast weet, is dat als je met deze producten begint. Begin dan met Regulator, begin niet met alleen Enzym+, of alleen hele lage dosis gebruiken, anders krijg je niet genoeg droge stof, deze 2 houden elkaar in balans.
          Voor de rest ga ik verder nog waarschijnlijk bij de volgende kweek, de Topbooster proberen van Aptus en hun wortel/groei startbooster voor stekken, hoogstwaarschijnlijk, ook nog Premium collection, (N/P/K) - boost. Standaard hy-pro terra erbij.
          Dus dat wordt iig nog gezellig.
          dreke

          edit:
          Alleen die f....g volgorde van mengen, wordt je toch niet goed van.
          Last edited by heaven; 8 July 2010, 14:00.

          Comment


            #6
            Re: REGULATOR van APTUS

            regulator met k-boost is het beste middel wat er is daar zit wel ook een prijs kaart aan tegen over andere lijnen maar beter kun je niet vinden of krijgen

            Comment


              #7
              Re: REGULATOR van APTUS

              Er is geen betere dan Aptus en Premium!Er komt er eentje in de buurt(Green Sensation van Plagron)
              Maar in de buurt is niet goed genoeg!Het kost wel een paar cent,maar dan heb je ook wat!
              Als je een hobby-kweker bent dan doe je wel even met die flesjes!
              En die centjes zitten weer in die mooie toppen!Spaart je een hoop bij de koffie-shop!
              Goed spoelen is wel een must!Neem de tijd om goed te spoelen!Want daar maak je de smaak mee! Peace

              Dr. Haze

              Comment


                #8
                Re: REGULATOR van APTUS

                Regulator laat direct resultaat zien.
                wat zeker is is dat je planten sterker worden en beter tegen temperatuurschomelingen beschermd.

                Wat wel opvallend is, regulator is het duurste product. het werkt zeker maar is die topbooster echt nodig en zie je daar ook wat van terug in je uiteindelijke product?

                ook die start booster kan interresant zijn.. maar heb het nog niet geprobeerd.

                de K-boost kun je aan het einde meegeven voor de hardere top.. de plant heeft dan meer behoefte aan kalium.


                Super PK kan ook interresant zijn.

                Comment


                  #9
                  Re: REGULATOR van APTUS

                  Sommige growshops hebben ook een Aptus startpakket. lijkt me voor paar kweekjes wel genoeg. Kun zo rustig alles bij elkaar scharrelen.
                  Mij zelf lijken deze kleine flesjes wel fijn, om zo je hoofdvoorraad goed steriel en oververvuild te laten.

                  Startpakket:
                  Regulator 100 ml
                  Startbooster 100 ml
                  Topbooster 100 ml
                  K-boost 100 ml
                  Super PK 100 m

                  Rond de 65 euro.

                  toedeledokie..

                  edit:
                  Misschien zijn het geen flesjes, ik heb ze volgens mij nog nooit gezien.
                  Last edited by heaven; 12 July 2010, 10:52.

                  Comment


                    #10
                    Re: REGULATOR van APTUS

                    hoy.
                    ik heb mij ook een aptus pakket aangeschaft.
                    maar hoe kan ik met de voeding mijn ec op 1.6 te hebbben.
                    en een ph 5.8 te hebben.
                    ik gebrijk een gieter van 10L waar ik mijn voeding in wil gaan mengen.
                    ik gebrijk maar 1.5ml regulator en 2.5ml starboost op 10L WATER.
                    kun je mij helpen uit te leggen hoe ik te werk moet gaan om mijn ec en ph in orde te brengen.
                    jullie hulp is echt goud waard op deze moment.
                    .................................................. .......................................

                    Comment


                      #11
                      Re: REGULATOR van APTUS

                      de EC werkt je omhoog met toevoeging van je voeding, daarna als je alles gemixed hebt ga je je ph corrigeren, dit doe je met een ph- of ph+ oplossing (kan je bij growshop kopen, 10 euro gaat jaren mee, gezien je weinig nodig hebt) je hebt wel een ph en ec meter nodig om dit te kunnen doen.

                      Comment


                        #12
                        Re: REGULATOR van APTUS

                        hoy bedankt voor jou uitleg.
                        maar deze werkwijze pas ik toe.
                        maar dan geef ik veel meer voeding dan is toegestaan per 10L
                        normaal moet ik 1.5ml regulator en 2.5ml startboost op 10L gaan geven.
                        als ik mijn 1.5ml en 2.5ml in 10L water meng dan is mijn ec nogaan de laage kant.
                        moet ik dan meer voeding toevoegen dan de 1.5ml en de 2.5ml op 10liter water.
                        om op ec 1.6 te kunnen komen.
                        ik gebrijk aptus voeding.....

                        Comment


                          #13
                          Re: REGULATOR van APTUS

                          Een EC meter meet alleen minerale elementen goed, organische elementen geleiden niet of nauwelijks.
                          De Regulator geeft 0 EC aan. daar zitten geen zouten elementen in.
                          Startbooster geeft bijna geen EC aan omdat daar alleen een klein beetje organische stikstof in zit.

                          Eerst giet je de juiste hoeveelheid Regulator in schoon water. even wachten.
                          Dan de Startbooster.
                          Dan aanvullen, met een npk basisvoeding naar keuze, tot de gewenste EC waarde.
                          Dan pH meten, zonodig afzuren tot de gewenste pH waarde.
                          Last edited by Jointjedraaien; 27 August 2014, 15:09.

                          Comment

                          Bezig...
                          X