Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkope Bloeivoeding?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goedkope Bloeivoeding?

    Korting op 420shop
    Welke goedkope bloeivoeding raden jullie aan?
    Links of waar te verkijgen zou fijn zijn

    #2
    Eender welke in eender welke growshop? Vanaf 8 euro ong per liter.

    Comment


      #3
      Ik wil best wat mestkorrels oplossen in een liter water.
      Wat wil je er voor betalen?
      Als de shop het doet voor 8, dan doe ik het voor 6.
      Doe ik er gratis sporenelementen bij!

      Maar, je kunt het ook zelf maken:
      Hoi Er is een boel gedoe rondom voeding, growshops, goede aarde en weet ik veel wat. Veel mensen kunnen er niet aan komen, anderen weten niet zo goed welke
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        LR2
        Zijn geen growshops in me buurt en het enige wat ik ken is iets van canna pk 13 14 en dat kost iets van 15 euros excl verzending..

        Comment


        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Dan maak je het toch zelf? De link die ik je gaf, geeft een aardige voorzet om het zelf te brouwen. Dan ben je per ronde ongeveer een paar euro kwijt aan voeding.

        #5
        Pk13/14 is geen complete bloeivoeding dus daar heb je niks aan voor een week of 10.
        Met 15 euro ex. verzend betaal je er ook veel teveel voor, probeer in ieder geval een andere growshop.

        http://bfy.tw/F40L

        Of misschien is dit iets voor je: 1 component b'cuzz soil voor groei en bloei.

        Onderling is er inderdaad maar een paar euro verschil met de meeste voedingen.
        Sommige moet je de pH van aanpassen, andere weer niet.
        De ene kun je voor een paar dagen maken, de ander is maar 24uur goed na aanmaken.
        De ene heb je 2ml/L van nodig, de andere heb je 5ml/L van nodig
        Niet alleen de prijs, ook het gebruik, de dosering, en resultaat kunnen verschillen.

        Als echt de enige voorwaarde is: de goedkoopste, kun je inderdaad beter zelf wat droogvoer kopen en mixen wanneer je het nodig hebt.
        (dat is na aanmaken ook niet zo lang te bewaren)

        *topic verplaatst naar pad 4: de afdeling voeding.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #6
          QnQ denk je dat het mogelijk is pk 13 14 plagron mixen met andere voeding (wel een veel lagere dosering van wat er aangeraden word dan)
          dan krijgt ie al ze mineralen en maak in principe mn eigen bloeivoeding toch? En heb je ervaring met die 1 componenet bcuzz soil?

          Comment


            #7
            Ik ben geen voorstander van PK13/14 omdat ik van mening ben dat ik het terug proef in de wiet.
            Da's mijn persoonlijke ervaring natuurlijk. Als je een jaar of 35 wiet rookt ben je misschien wat kritischer qua smaken, en ik ben sowieso al een perfectionist (zeikerd) natuurlijk.
            Er zijn ook kwekers die het de hele bloei gebruiken en daar geen probleem mee hebben.
            Dus of het kan, waarschijnlijk wel. Ik zou wel mineraal bij mineraal houden en organische voeding bij organisch.

            Ik gebruik die b'cuzz 1 compo voeding als ik plantjes in de voorgroei heb staan.
            Dan kunnen ze maanden in 0.5L blijven zonder problemen.
            Ik heb het nog niet tijdens de bloei gebruikt omdat ik dan overschakel op biobizz.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              QnQ

              Comment


                #9
                Heb een flesje biobizz besteld QnQ . Kost even veel als die pk1314 dus was het meer waard.
                thanks voor de tip

                Comment

                Bezig...
                X