Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mag ik nu al starten met voeding geven of beter nog enkele dagen wachten ? Ik gebruik enkel voor de groei Plagron Alga Grow. 20190629_225113.jpg 4cm20190629_225144.jpg7cm
Ze staan nog in hun kleinste potten (0,4 schat ik), ik ben zeker van plan om nog te verpotten naar 11l. Wanneer zou jij ze verpotten ? Ze zijn vandaag een week oud.
Hij bedoeld welke grond... Zelfs als je op Lightmix (zaai en stekgrond) zit zou je nu nog geen voeding nodig hebben. Nooit in de eerste 2 weken.
Daarna hangt af van welk soort grond je hebt gebruikt en hoe snel je plant groeit.
Ja, dat, welke grond.
Alleen een leeg medium (cocos, steenwol) moet je voeden, anders begin je pas met voeding 3-4 weken NA het overpotten in de grote pot.
De vorige reacties hebben het eigenlijk al gezegd, vaak kan je de eerste weken wel zonder voeding vooruit. Op coco of steenwol kan je eventueel beginnen met een EC van 1.0. Deze grond ziet eruit als coco, dus je zou een beetje voeding kunnen geven. Nog niet de volle dosering! Zelf zou ik nog even wachten. Mocht dit geen coco zijn zou ik nog niks geven.
Comment