Na een kleine week door de griep geveld te zijn en veel te veel tijd gespendeerd te hebben op het internet ben ik iets interessants tegen gekomen. New Millenium Nutrients, een voedingsmerk uit Amerika. Nu zien we met zijn allen legio aan voedingsmerken voorbij komen. Eerlijk is eerlijk, ik was getriggered door de marketing (het werkt dus toch haha). Na wat zoekwerk en verschillende forums (THC Farmer, 420grower.org, ICmag) kwam ik uit op de volgende hashtag op instagram -> https://www.instagram.com/thesecretsaucesociety/
Ik moet eerlijk zeggen dat het er indrukwekkend uitziet. Iemand hier ervaring met dit merk? Als ik het zo lees wordt het veel gecombineerd met Green Sensation?
Niet heel snel genegen om af te stappen van het oude vertrouwde Plagron, maar altijd nieuwsgierig naar nieuwe dingen hehe.
iemand hier meer info of ervaringen?
Ik moet eerlijk zeggen dat het er indrukwekkend uitziet. Iemand hier ervaring met dit merk? Als ik het zo lees wordt het veel gecombineerd met Green Sensation?
Niet heel snel genegen om af te stappen van het oude vertrouwde Plagron, maar altijd nieuwsgierig naar nieuwe dingen hehe.
iemand hier meer info of ervaringen?
Comment