Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke voeding autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

welke voeding autoflower

Korting op 420shop
    ik heb Sweet Cheese Auto staan en vraag me af welke bloeivoeding het best is en als dit eigenlijk wel nodig is om te voeden tijdens bloei?
    Ik heb al van Canna Terra Flores, Plagron alga bloom, plagron terra bloom en canna pk 13/14 gehoord.
    Kunnen jullie me iets meer vertellen over de bloeivoeding voor autoflowers a.u.b? En welke het meest geschikt is?

Ook heb ik nog iets staan van Nutri Max geranium-meststof. npk 636 en de andere fles npk 456. Miss werkt dit ook??

Re: welke voeding autoflower

iemand?

Comment

Terra Flores voldoet prima. Wel de halve dosis aanhouden.
      Flesje Guano voldoet ook, is nog goedkoper.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Beste mede growers,

Voor mij is het de eerste keer dat ik met autoflowering kweek. Ik heb maar wat lampjes gebruikt die ik nog kon vinden in de schuur ( beetje low budget )
        Nu is mijn vraag : is het verstandig om na de Terra Flores ook nog pk13/14 te geven? En zo ja, wanneer zou je dat moeten geven?
        Omdat ik vaker gelezen heb dat je de plant nog 1/2 weken zonder voeding moet laten leven ('' soort van spoelen'') weet ik niet zo goed wanneer ik wat nu moet gaan geven.

Groetjes LazyAssGrower

Comment

terra flores is al een P+K voeding. Zou gek zijn als je ze nu dubbel wilt voeren.. Dat geef je in de tweede week bloei tot de twee na laatste week, wanneer ze er dus bijna rijp uitzien; stoppen. Bij autoflowers is op halve dosis werken vaak goed genoeg, je geeft gauw teveel.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X