Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding vragen. Bio Green

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding vragen. Bio Green

    Korting op 420shop
    Hallo mensen, kom net van de growshop, heb voeding van bio green gekocht en een voedingsschema meegekregen. Nu ben ik thuis en komen er pas een paar vragen in me op.

    bio green..jpgde getallen die op het schema staan zijn de ml voeding per 100l water ga ik van uit.
    Maar achter de bio1 en bio2 staan getallen tussen haakjes achter de ml voeding. kan iemand mij zeggen wat die betekenen?

    Nu mijn belangrijktste vraag, in bepaalde weken moet je dezelfde voeding geven, is het dan belangrijk om bijvoorbeeld op maandag wortelstimulator te geven en op woensdag, bio1 (groeivoeding denk ik) en dan weer vrijdag wortelstim?
    Of mag je de verschillende soorten voeding ook mengen? Of is dat absoluut niet aan te raden?
    Bij de wortelstimulator staat namelijk ook IEDERE dag meegeven, dus lijkt me dat dit dan wel haast gemengd moet worden met de bio1??

    Hoop dat iemand met de nodige ervaring mij dit uit kan leggen??

    mvg cheech.
    Last edited by Cheech; 20 February 2013, 16:29.

    #2
    Re: Voeding vragen. Bio Green

    ff kort kan ik voeding in dezelfde gieter (voedingsvat mengen) of moet ik iedere keer, 2 of 3 verschillende gieters met de benodigde voeding aanmaken voor die dag? omdat anders de samenstelling niet meer klopt?
    Last edited by Cheech; 19 February 2013, 20:43.

    Comment


      #3
      Re: Voeding vragen. Bio Green

      De getallen tussen de haakjes is de EC die de in het schema aangegeven hoeveelheid ml per 100 liter zou moeten geven. Je mag wortelstimulator en je voeding mengen. Vervolgens moet je wel de PH weer op de juiste waarde brengen.
      Last edited by FlintStoned; 20 February 2013, 12:14.

      Comment


        #4
        Re: Voeding vragen. Bio Green

        Ben nog maar langs growshop gereden en ff nagevraagd, je mag de voeding in dezelfde gieter gooien(moet zelfs) alleen niet van tevoren 2 of 3 verschillende supplementen in een maatbeker mengen. eerst voeding A mengen met het water dan voeding B toevoegen en mengen, dan C enz..

        als je 3 soorten in 1beker gaat gooien en dan in het water gooit, heeft het een compleet andere chemische samenstelling.(aldus de shopeigenaar)
        Mischien heeft iemand hier nog wat aan. voor mij is het nu duidelijk.

        mvg

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
        De getallen tussen de haakjes is de EC die de in het schema aangegeven hoeveelheid ml per 100 liter zou moeten geven. Je mag wortelstimulator en je voeding mengen. Vervolgens moet je wel de PH weer op de juiste waarde brengen.
        Dat over die EC is mij nog niet helemaal duidelijk wat het betekend enz. Maar dat ga ik nu even opzoeken.

        Comment

        Bezig...
        X