Beste,
Ik heb een paar weken terug 10 zaadjes geplant in stekgrond.
De 2 grootste daarvan heb ik al overgepot naar gewone potgrond.
De andere staan nog steeds in de stekgrond.
Nu beginnen de bladeren van de 2 grootste in gewone potgrond door te hangen.
En enkel kleine in de stekgrond te vergelen.
Zou ik nu de plantjes extra moeten voeden ?
Overpotten in een grotere pot (met voeding) is voorlopig geen optie aangezien ze na de examens nog getransporteerd worden van mijn kot tot een geruallia plaats.
Ik heb net bloedmeel als voeding gekocht in een lokale winkel en plangron grow en bloom wordt volgende week geleverd.
Is de combinatie van deze voedingen oke ?
En als ik het bloedmeel vanboven toevoeg kan het dan opgenomen worden door de wortels ?
(ik geef voorlopig water via een schaaltje, maar als de voeding enkel vanboven ligt zal ik den beter bovenaan weter geven?)
En hoe kan ik controleren of de planten een correcte hoeveelheid water krijgen ?
Ik hoop dat julle mijn vragen kunnen beantwoorden.
Alvast bedankt!
Ik heb een paar weken terug 10 zaadjes geplant in stekgrond.
De 2 grootste daarvan heb ik al overgepot naar gewone potgrond.
De andere staan nog steeds in de stekgrond.
Nu beginnen de bladeren van de 2 grootste in gewone potgrond door te hangen.
En enkel kleine in de stekgrond te vergelen.
Zou ik nu de plantjes extra moeten voeden ?
Overpotten in een grotere pot (met voeding) is voorlopig geen optie aangezien ze na de examens nog getransporteerd worden van mijn kot tot een geruallia plaats.
Ik heb net bloedmeel als voeding gekocht in een lokale winkel en plangron grow en bloom wordt volgende week geleverd.
Is de combinatie van deze voedingen oke ?
En als ik het bloedmeel vanboven toevoeg kan het dan opgenomen worden door de wortels ?
(ik geef voorlopig water via een schaaltje, maar als de voeding enkel vanboven ligt zal ik den beter bovenaan weter geven?)
En hoe kan ik controleren of de planten een correcte hoeveelheid water krijgen ?
Ik hoop dat julle mijn vragen kunnen beantwoorden.
Alvast bedankt!
Comment