Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goede grond in belgie ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik ga eender dezer dagen naar die in Brussel, zal dan eens een verslagske uitbrengen misschien. Dat kan wat mensen overtuigen/tegenhouden dan. Misschien eens de 'enkele' belgisch shops opsommen en wat quoteren? Het zou soms wel wat kilometers gespaard zijn, soms is het te ver naar GSA, ook al is het er gezellig....

Comment

en jona hoe heb je het gesteld in die winkel ?

Comment

Nog niet geweest wegens tijdgebrek. Examens en dergelijke shit. Als ik een verslagje kan uitbrengen dan zal ik dat zeker niet laten, dus als ik ga hou ik jullie op de hoogte wat service betreft

Comment

voor de mensen van west vlaanderen: aant sluis is er een grow-head-seed-smart shop, hier is de website: http://www.deheksenketel.com/qc/

Comment

hmm, qua zaad zou ik toch naar Alien gaan, al is het daar nogal opeengepakt, niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simplemind View Post
              Daar wil ik wel eens langskomen
              dat is de blow-vriendelijkste buurt van Brussel
              Ik ga daar al een tijdje niet meer. Worden de laatste tijd (gisteren nog) veel arrestaties uitgevoerd.
              edit: in ixelles op straat dus, de shop, geen idee

Comment

aah das egt balen vuile kutsmurfen moete ook altyd de sfeer verpeste

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                  Ik heb in mijn vorig kweekje aarde gekocht in de brico, het was voor varens en palmen van het merk COMPO!
                  grtz
                  En... hoe is het afgelopen? Goede ervaring mee gehad?

Comment

Ik heb ook aarde gekocht in de brico en gemengd met misschien 20% batmix en dat is heel goed verlopen. Gewoon kijken naar die NPK waarden en de andere additieven, dan kom je er wel. Aarde is aarde zeg ik altijd, of dat nu uit een growshop komt of niet, kijk wat er op staat en dat loopt meestal wel goed

Comment

ik vind als je 120 km binnen de straal vn growshop alien zit de moeite om zeker naar daar te gaan . iedereen die er komt zal dit zeker bevestigen

Comment

Wil je van Bil bel dan naar GIL

Comment

Re: goede grond in belgie ?

Oorspronkelijk geplaatst door DenGiles View Post
                          zak stek en zaai grond in hubo@ dacht 10€ fzo 20l of meer weet niets juist grtz
                          DenGiles,je vergist je....
                          Agrofino,zaai-en stekgrond 40 liter met perliet voor optimale kieming (npk 14-16-18) (ph 5-6.5),heb je reeds aan 4.60 euro @ Hubo.

Bij Hubo hebben ze ook hele goede universele potgrond van Agrofino,Bio Nature,met biologische voeding voor 100 dagen(niks chemisch dus),deze grond is geschikt voor bio land- en tuinbouw met een ph waarde van 5-6.5.
                          Deze heb je aan 4.80 euro per 40 liter.
                          Greetz

Comment

zeg uh, ganjax, gij werkt zeker in de hubo?

en is cocospeat geen goed grondje? potgrond op basis van cocos, verkrijgbaar bij den boerenbond

mvg

Comment

janleuri,nee ik werk daar niet maar ben er wezen grond kopen verleden week

Comment

Bezig...
                              X