Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En het was geen geintje.
Ik dacht inderdaad aan alles wat je eet heeft invloed op je sperma, vandaar kwam de vraag in mij op.
Ik snap niet waarom sommigen er zo verbaast op reageren.
Als ik 't goed lees, dan moet sperma eerst gemengd worden met vaginaal vocht om de juiste pH te krijgen. Je moet dus niet rukken boven je planten; je moet vrijen tussen je planten.
Geef niet toe aan de drang om de plantjes eerst lekker veel water te geven. Hoe heerlijk het ook mag zijn om te vrijen in een modderbad: Voor je plantjes is het te nat.
Als over de 1001 toepassingen van sperma praten oversext is, vraag ik me af hoe dat zit wat betreft seksuele voorlichting.
"Pap, ik speel weleens met mezelf, maar weet niet waar ik het moet laten."
- "Gadverredamme wat ben jij 'n smerig joch!"
"Oh, nou sorry."
En vervolgens vraagt moeke zich af waarom er zoveel rare vlekken op 't parket, de muur en de spiegel zitten..
Ik begrijp de vraag ergens wel; soms masturberen mensen. Als je dan nog wat nuttigs doet met het restproduct, is dat beter voor het milieu. Daarnaast verzacht het de pijn van een zojuist gepleegde massamoord (Als we onze heilige kerk moeten geloven).
Het had ook over hoofdhaar kunnen gaan: prima compostmateriaal hoor, dreadlocks zouden zelfs thc-percentages doen verhogen! Net als onversneden navelpluis, biotampons en afgeknipte tarrels, kun je bijna alle vieze dingen verwerken tot plantenvoer. Wel met mate, en erover praten kun je beter niet doen.
Poepen lijkt mij wel wat.
Alleen ik vraag mij af waarom je de bemeste grond meestal moet laten rusten?
Als ik bijvoorbeeld gewoon af en toe onder mijn plant ga poepen, heeft het dan geen effect?
Die spermacellen zien er vet uit.
Haha afgeknipte tarrels, dat klinkt inderdaad nasty.
Dus als ik het goed begrijp moet ik iedere keer na de seks met een potje onder mijn vriendin gaan zitten.
Wat eruit lekt daar zit de vocht van de vrouw bij ingegrepen.
Comment