Beste stoners
heb 3 dagen geleden 5zaden in de grond gestoken big bud xxl autoflowered deze zijn nu bijna alle 5 boven gekomen en mijn vraag is mag ik ze al voeding geven dat ik meegeef in het water
Meer uitleg over mijn powdervoeding:
POWDERFEEDING GROW: PERFECTE MESTSTOF VOOR DE VEGETATIEVE GROEIFASE
PowderFeeding Grow van Greenhouse Seeds bevat een gebalanceerde mix van basis mineralen en sporenelementen die perfect aan de behoeften voldoet van moederplanten, jonge planten en stekken met wortels tijdens hun vegetatieve groeifase. Deze speciale samenstelling zorgt dat planten sneller groeien, groenere bladeren produceren en een meer krachtige groei laten zien dan ooit tevoren. Met deze buitengewone meststof zullen je moederplanten meer stekken produceren! Het kan worden gebruikt op aarde, kokos, hydrocultuur en aeroponics en zal altijd dezelfde, geweldige resultaten leveren.
Inhoud: 1 zak bevat 10 gram
Samenstelling: N-P-K-Mg: 24+6+12+(1,2)
Opgesplitst per element:
24% N Stikstof
13% NS Stikstof Nitraat
11% NA Ammoniumstikstof
6% P2O5 Stikstof Fosfor
12% K2O Oplosbare Kalium
1,2% Mg Oplosbare Magnesium
0,02% B Oplosbare Borium
0,04% Cu Oplosbare Koper
0,1% Fe Oplosbare IJzer
0,05% Mn Oplosbare Mangaan
0,01% Mo Oplosbare Molybdeen
0,01% Zn Oplosbare Zink
Alvast bedankt :p
heb 3 dagen geleden 5zaden in de grond gestoken big bud xxl autoflowered deze zijn nu bijna alle 5 boven gekomen en mijn vraag is mag ik ze al voeding geven dat ik meegeef in het water
Meer uitleg over mijn powdervoeding:
POWDERFEEDING GROW: PERFECTE MESTSTOF VOOR DE VEGETATIEVE GROEIFASE
PowderFeeding Grow van Greenhouse Seeds bevat een gebalanceerde mix van basis mineralen en sporenelementen die perfect aan de behoeften voldoet van moederplanten, jonge planten en stekken met wortels tijdens hun vegetatieve groeifase. Deze speciale samenstelling zorgt dat planten sneller groeien, groenere bladeren produceren en een meer krachtige groei laten zien dan ooit tevoren. Met deze buitengewone meststof zullen je moederplanten meer stekken produceren! Het kan worden gebruikt op aarde, kokos, hydrocultuur en aeroponics en zal altijd dezelfde, geweldige resultaten leveren.
Inhoud: 1 zak bevat 10 gram
Samenstelling: N-P-K-Mg: 24+6+12+(1,2)
Opgesplitst per element:
24% N Stikstof
13% NS Stikstof Nitraat
11% NA Ammoniumstikstof
6% P2O5 Stikstof Fosfor
12% K2O Oplosbare Kalium
1,2% Mg Oplosbare Magnesium
0,02% B Oplosbare Borium
0,04% Cu Oplosbare Koper
0,1% Fe Oplosbare IJzer