Re: Afzuring water
Ik was er al bang voor : /
beetje jammer weer..
maar wat ik dan niet snap is waarom regenwater gebruiken dan beter is..
Deze een lagere PH waarde heeft die na bijvoegen van voeding dan ook veel te laag word??
Betekent dus toch dat je precies moet berekenen hoeveel voeding je nodig hebt en alle planten exact hetzelfde moet gaan geven??
Denk dat ik dan liever ga testen hoeveel de toegevoegde voeding afzuurt.
en hierop dan mijn afzuring afstel om uiteindelijk toch op de correcte waarde te komen.
of is dit ook weer geen goed idee?
Zit zelf nog met het idee dat het onhandig is om voeding in het watervat te doen.
Hierbij ik geen neutraal water meer heb om extra te geven aan dorstige planten zonder kans op overvoeding.
En sig was bij deze niet echt van toepassing, Het was inleidende informatie alvorens de vraag :p
Op het gebied van water geven ga ik geen advies rondstrooien
Dit is voor mij zelf nog een groot vraagteken :p
Ik was er al bang voor : /
beetje jammer weer..
maar wat ik dan niet snap is waarom regenwater gebruiken dan beter is..
Deze een lagere PH waarde heeft die na bijvoegen van voeding dan ook veel te laag word??
Betekent dus toch dat je precies moet berekenen hoeveel voeding je nodig hebt en alle planten exact hetzelfde moet gaan geven??
Denk dat ik dan liever ga testen hoeveel de toegevoegde voeding afzuurt.
en hierop dan mijn afzuring afstel om uiteindelijk toch op de correcte waarde te komen.
of is dit ook weer geen goed idee?
Zit zelf nog met het idee dat het onhandig is om voeding in het watervat te doen.
Hierbij ik geen neutraal water meer heb om extra te geven aan dorstige planten zonder kans op overvoeding.
En sig was bij deze niet echt van toepassing, Het was inleidende informatie alvorens de vraag :p
Op het gebied van water geven ga ik geen advies rondstrooien
Dit is voor mij zelf nog een groot vraagteken :p
Comment