Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koffiedik en Pokon universeel voor groei en bloei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Koffiedik en Pokon universeel voor groei en bloei

Korting op 420shop
    Vraagje iemand zij tegen mij dat die al jaren ze eigen weed kweekt zowel binnen als zomers buiten met alleen maar huis tuin en keuken spulletjes zoals zijn moeder ook al deed met o.a haar rozen dus met o.a
    Koffiedik en Pokon universeel voor groei en bloei.

Nu weet ik dat ik mijn oma vroeger ook nogal eens koffiezakjes zag leegkiepen rond de rozenstruiken en die Pokon kan ik mij ook wel voorstellen.

Het schaad de plantjes niet bij die vriend ze zien er altijd wel goed uit maar zou het echt wat uitmaken als je Pokon en Koffiedik enkel als voeding gebruikt ??

Op een tuinforum zag ik het volgende staan over koffiedik;

Hergebruik uw koffiedik
    In plaats van uw koffiedik weg te gooien, kunt u het hergebruiken voor uw planten. Vermengd met tuinaarde, is koffiedik een volledig biologisch afbreekbare meststof en een 100% natuurlijk middel tegen bladluizen en andere insecten. Rijk aan fosfaten, stikstof en kalium, kan koffiedik gebruikt worden voor de binnenplanten, maar ook buiten, in de siertuin en de moestuin. Theeblaadjes kunnen eveneens op deze manier gebruikt worden.
    Last edited by Jointjedraaien; 19 September 2014, 16:57.

Re: Koffiedik en Pokon universeel voor groei en bl

durf ik niet te zeggen nog nooit gedaan,maar weet wel dat pokon niet werkt

Comment

Dat woordt flink koffie pads sparen dan he ......

Comment

hm... interessant..
        benieuwd wat onze experts hier over te zeggen hebben!

dan ga ik senseo mokka padjes sparen.. krijgt de wiet een lekkerdere smaak
        Info nodig...? Zie: Misty's ABC

Comment

Je zou alleen biologische Pokon moeten gebruiken.. andere varianten zijn ook schadelijk voor het lichaam. Die voedingsstoffen gaan uiteindelijk in de toppen zitten die jij op rookt.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Re: Koffiedik en Pokon universeel voor groei en bloei

't Schijnt dat Pokon voor planten is en niet voor onkruid waar Wietplanten onder vallen..
            Battle the Ocean!

Comment

voeding kost nu toch zo veel niet in de growshop ,vergeef mijn uitlating
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Aankomend seizoen maar even proberen op 1 plant dan
                Afgelopen keer gewone natuurlijke koemest gebruikt, gaat ook prima
                Autoflowers 2016

Comment

Bezig...
                X