Canna Boost Accelerator
Gebruiksaanwijzing:
● Voor gebruik de fles goed schudden
● Toedienen in de verhouding 1:500 (200 ml per 100 liter water). Voor extra bloeikracht, maximale concentratie 1:250 (400 ml per 100 liter water)
● Niet gelijktijdig meegeven met waterstofperoxide producten
● Verdunde oplossing binnen 7 dagen doseren
● CANNABOOST kan handmatig, via druppelirrigatie en/of via bladbesproeiing worden toegediend
Overige aanwijzingen:
● CANNABOOST toedienen in combinatie met reguliere plantvoeding
● Vorstvrij, gesloten en donker bewaren
● Buiten bereik van kinderen houden
Waarborgen / Garanties:
De doseerflacon is vervaardigd van 100% Polyethyleen (PVC- en cadmiumvrij), een makkelijk afbreekbare kunststof die tevens recyclebaar is.Gecertificeerd voor gebruik in de biologische landbouw.
Hallo medegrowers ik zou bij de volgende in mijn bloeischema deze booster willen gebruiken,heb dit gratis gekregen met nog andere spullen van canna,nu ik ben niet gewoon van met deze te werken doch ik was verbaast te lezen je via bladvoeding besproeien dus dit kan toedienen,bij mijn weten mocht je toch niet sproeien tijdens de bloei?
Vraag 2
is iemand die met dit produkt ervaring heeft ? en zo ja laat niet dit te melden ,ook hoe je het hebt gebruikt iedere keer appart van je voeding toepassen of dergelijke etc etc ,want geloof ook te hebben gelezen dat je het niet samen mag voegen met andere voedingstoffen tijdens het toedienen groene groeten!de hoeveelheden t'ja staat op de verpakking das geen vraag
Comment