Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
daar waar hij is geknakt idd spalken maar doe beetje clonex aan die wonde met een oorstokje klink misschien belachelijk ,maar ik heb ooit zo een plant gered
Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways
Plantje was totaal door dus afgebroken er was geen clonex wel een soort stekpoeder van gewone plantjes , plantje in de aarde laten steken maar volgens mij wordt het niets meer alle blad is er nu bijna af en wat er nog aan zit is geel , zitten alleen nog hele kleine groene blaadjes aan maar weet nu niet of dat nieuw is of niet , plantje groeit in ieder geval al 2weken niet meer.
daar waar hij is geknakt idd spalken maar doe beetje clonex aan die wonde met een oorstokje klink misschien belachelijk ,maar ik heb ooit zo een plant gered
niets doen, normaal zal de steel mooi herstellen vanzelf en komt er op die plaats een supercrop. Het is zelfs een techniek voor meer opbrengst van je plant te halen. als je steel werkelijk doorgescheurd is zou ik hem wel spalken.
Comment