Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

brandnetelgier

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

brandnetelgier

Korting op 420shop
    goeiemorgen
    een collega van me heeft in zijn jonge jaren ook gekweekt en kwam met
    met brandnetelgier dat ik dat bij me plantjes moest doen om ze beter te laten bloeien.
    ik doe het wel met een paar maar niet met allemaal en ik moet zeggen dat ze er lekker van bloeien en nog sterker gaan ruiken

heeft iemand hier ook met brandnetelgier gewerkt
    groetjs max

Re: brandnetelgier

er zijn veel planten extracten die gunstig zijn voor de groei en bloei van planten, op het gebied van organisch/biologisch kweken is er een wereld te winnen, al vraagt het wat doorzettingsvermogen en geen angst om te experimenteren.

Het is een interessant onderwerp om eens iets meer aandacht aan te besteden, jij hebt in dit geval een nuttig advies gekregen

grtz

Comment

Brandnetelgier (jonge scheuten van de grote brandnetel Urtica dioca 24 uur in water weken) is een van de preparaten die in de Biologisch-Dynamische landbouw gebruikt wordt om insecten, met name bladluizen te bestrijden. Ik gebruik het in mijn rozen en in kool, in Cannabis heb je meestal geen bladluizen. Tegen de volwassen beestjes van spint en witte vlieg helpt het ook maar niet tegen de eieren van deze beestjes. Het extract bevat veel spore-elementen maar ook stikstof. Daarom beter tijdens de groeiperiode (vegetatieve fase) spuiten als bladbemesting. Als de planten in de generatieve fase zijn (bloei) kun je beter het kiezelpreparaat gebruiken, dit is een aftreksel van paardestaart (Equisetum)

Comment

Hoi, hier heb je een lijst met natuurlijke bestrijdingsmiddelen.

Grtz
        Last edited by Jointjedraaien; 7 May 2011, 01:00.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
        X