Guanokalong-100% biologische vleermuizenmestvoor ongekende resultaten.
Inca's ontdekten eeuwen geleden de natuurlijke krachtbron "vleermuizenguano", de perfecte bloeimeststof voor het kweken van planten en gewassen. De biologische supermest "guanokalong" is smaak-, kwalitiets-, en opbrenstverhoger.
Voordelen.
Zowel binnen als buiten te gebruiken. Bevorderd de wortelgroei (ideaal voor stekken). Uitbundigebloei. Verhoging van sporenelementen en weerstanden van planten tegen bacteriologische aanvallen.
Samenstelling guano:
Macro-elementen
(hoofdbestandsdelen):
Stikstof
(N)
0 % - 2 %
Fosfor
(P2O5)
12 % - 20 %
Kalium
(K2O)
0 % - 2 %
Zwavel
(S)
0.02 % - 0.3 %
Kalk/Magnesium
(Ca)/(Mg)
10 % - 20 %
Micro-elementen (spoorelementen, in mg/kg droge stof)
Koper
(Cu)
10 tot 20
Zink
(Zn)
15 tot 25
Gebruik.
Mijn manier van gebruik.
Binnen:
ik mix 1 kg met 250l. potgrond en laat het 14 dagen staan. dan je potten verdelen en zaaien of stekken. dan los ik 100 gr van hetpoeder in 10 liter water en geef ik alleen dat aan me planten.
Buiten:
1 plant = 50gr. korrels elke 2 maanden.
Bron: http://www.guanokalong.nl/
Inca's ontdekten eeuwen geleden de natuurlijke krachtbron "vleermuizenguano", de perfecte bloeimeststof voor het kweken van planten en gewassen. De biologische supermest "guanokalong" is smaak-, kwalitiets-, en opbrenstverhoger.
Voordelen.
Zowel binnen als buiten te gebruiken. Bevorderd de wortelgroei (ideaal voor stekken). Uitbundigebloei. Verhoging van sporenelementen en weerstanden van planten tegen bacteriologische aanvallen.
Samenstelling guano:
Macro-elementen
(hoofdbestandsdelen):
Stikstof
(N)
0 % - 2 %
Fosfor
(P2O5)
12 % - 20 %
Kalium
(K2O)
0 % - 2 %
Zwavel
(S)
0.02 % - 0.3 %
Kalk/Magnesium
(Ca)/(Mg)
10 % - 20 %
Micro-elementen (spoorelementen, in mg/kg droge stof)
Koper
(Cu)
10 tot 20
Zink
(Zn)
15 tot 25
Gebruik.
Mijn manier van gebruik.
Binnen:
ik mix 1 kg met 250l. potgrond en laat het 14 dagen staan. dan je potten verdelen en zaaien of stekken. dan los ik 100 gr van hetpoeder in 10 liter water en geef ik alleen dat aan me planten.
Buiten:
1 plant = 50gr. korrels elke 2 maanden.
Bron: http://www.guanokalong.nl/
Comment