Hallo mede kwekers
vraag wat is het verschil of is er verschil tussen compost vocht en wormen vocht
gezien ik een compostbak heb gemaakt van een halve ibc tank dus 500 ltr met aftapkraan
met een zwevende vloer deze licht ca 10 cm vrij van de bodem op klinkers
daar een Wagenings net op rond 6 x 150x150 met daar kippengaas op gespannen en daar over aluminum muggengaas zo dat de wormen die ik er later in zal doen als ik ze in de tuin tegen kom
niet verzuipen
hij is nu ca 5 wekken oud in gebruik en begint stilaan te lekken
dus compost vocht moet dit ook verdunt worden of kan het gelijk bij de planten
de samen stelling is bladcompost knipafval van de wietplanten onkruid kweekperen
groenteafval schillen van banaan en sinaasappel
en een peer handen kippenmestkorel
Om de week schep ik de bak om om er lucht in te hoeden kroket ik kan geen linkjes vinden
over mijn vraag HAHA grapje
vraag wat is het verschil of is er verschil tussen compost vocht en wormen vocht
gezien ik een compostbak heb gemaakt van een halve ibc tank dus 500 ltr met aftapkraan
met een zwevende vloer deze licht ca 10 cm vrij van de bodem op klinkers
daar een Wagenings net op rond 6 x 150x150 met daar kippengaas op gespannen en daar over aluminum muggengaas zo dat de wormen die ik er later in zal doen als ik ze in de tuin tegen kom
niet verzuipen
hij is nu ca 5 wekken oud in gebruik en begint stilaan te lekken
dus compost vocht moet dit ook verdunt worden of kan het gelijk bij de planten
de samen stelling is bladcompost knipafval van de wietplanten onkruid kweekperen
groenteafval schillen van banaan en sinaasappel
en een peer handen kippenmestkorel
Om de week schep ik de bak om om er lucht in te hoeden kroket ik kan geen linkjes vinden
over mijn vraag HAHA grapje
Comment