Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suikerwater?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Suikerwater?

Ik voeg ieder seizoen wat suiker toe aan de aarde, ook wat gist. Verhoogt/zorgtvoor de co2 productie met name rond de wortels. Dat vinden ze blijkbaar best prettig. In mijn microkooi schoten ze daarna een week lang 3cm per dag omhoog, super gezond ogende planten. Maar wederom; overdaad schaadt. Ik vind 't wel leuk, al dat leven in de grond!
    Beter kun je melasse nemen en wat EM (effectieve microorganismen) toevoegen zoals de Bokashi-methode. Maar dat is weer zo duur..
    Een lepel glucosestroop werkt trouwens inderdaad goed als je jezelf een beetje suf voelt angel. Kan er alleen niet meer van slapen tot de suikercrash komt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

er zweeft genoeg gist rond LR2, dat zou je in principe niet hoeven toe te voegen. Out of curiosity : wat voor gist voeg je toe ?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Je zou zelfs kunnen redeneren dat wanneer je een P en/of K overschot hebt, je suiker toe kunt voegen en wat gist om die blokkade op te heffen. Aangezien gist ook P en K blieft buiten suiker. Maar dat is maar een hersenspinsel, geen rauwe data om het te bewijzen. Spoelen is makkelijker en sneller natuurlijk.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

deze ooit gezien ?

Last edited by moreweed; 9 March 2013, 19:27.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

ik heb hier trouwens ook atami smaak verbeteraar, iemand daar ervaring mee?
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

die heb ik ook staan, geen idee

--update--

geprobeerd, merk weinig eigenlijk. De omgeving vind dat ik uit m'n mond stink...
              Last edited by moreweed; 11 March 2013, 21:30.

Comment

Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bezig...
                X