Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
water met suiker geven aan je planten zorgt voor een heerlijk zoete smaak
Re: water met suiker geven aan je planten zorgt voor een heerlijk zoete smaak
Ikzelf gebruik atami flavor ata organics dubbele dosis bij het afwateren van zouten en voedingsresten. atami-flavor-1l.jpg
Geeft smokertje een lichte zoete toets , wil je zoeter blijf je water geven met dubbele dosis.
Wil je iets zoets: lolly er bij... Is gewoon zonde om wiet op het eind zo proberen te manipuleren.
Geniet van de smaak zoals die is, drink er wat zoets bij ( Fernando bijvoorbeeld )
echt lekker hoor die appelstroop , en de planten varen er wel bij !! en moeders vind het lekker ruiken !! het komt het aroma ten goede en verse weed is niet zo scherp , en te koop gewoon bij lidle.
Dit is een van de redenen waarvoor ik zelf ben gaan kweken,k was die verprutste weed,met soms vreemde geuren,die je vaak koppijn bezorgt,kotsbeu.
Dus ga ik er zeker zelf ook niet beginnen mee prutsen.
Gewoon een soortje zetten dat naar je smaak is en 't is opgelost.
Voor mij is het momenteel nog altijd Bubblegum,smaak,effect en geur zijn alles wat ik graag heb.Makkelijk te kweken,goede opbrenger.
Comment