Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suiker toevoegen aan wietplant?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Suiker toevoegen aan wietplant?

Korting op 420shop
    Hi,

Heb in mijn tuin een mooie ak-49 plant in de bloei staan.
    Hij is bijna klaar, en ik las laatst ergens dat je suiker, honing etc. aan je wietplant toe kon voegen om een betere smaak te krijgen..

Mijn vraag; is er iemand die daar ervaring mee heeft?

greetzz

Re: Suiker toevoegen aan wietplant?

Zoek eens op melasse. Volgens velen geeft dat de beste smaak
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bombadil View Post
      Zoek eens op melasse. Volgens velen geeft dat de beste smaak
      Thnx !

Comment

Bieten extract melasse etc etc toch?

Comment

Appelsiroop van den Aldi, bevat veel melasse.
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Gij kunt ook even bij de suikerfabriek langs gaan en vragen voor een potje melasse

Comment

Ach, weer eentje..
              Elk jaar na halverwege het buitenkweekseizoen is er wel iemand die met een vraag komt over dingen toevoegen om de wiet beter te laten smaken.
              Er zijn daarom wel wat topics hier over, dus ik ga het hele verhaaltje niet nog eens vertellen.

Is je wiet zo slecht van smaak dan ?
              Ik zou een soortje kweken wat al goed smaakt zonder zinloze toevoegingen.

Je hebt zo te zien een heel verkeerd soortje gekozen want je zoekt ook methodes om het CBD gehalte te verhogen ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja appelstroop v/d aldi , een lepel in het giet water oplossen ! geeft een lekkere zoete smaak , maar mijn advies is probeer het met 1 plant , is best lekker , maar je bent er ook gauw zat van !!!! vooral als je het aan al je planten voert !!! als je meerdere planten hebt van verschillende soorten, smaken ze allemaal het zelfde !!! zoet !!!!! maar het is een leuke ervaring , het doet je beseffen ,dat alles wat je die plant voert van invloed is op de smaak van jou wiet , en je word dan wel voorzichtig met wat je die plant voert !!!!

Comment

Sluit me bij Budha aan
                  God was never on your side..

Comment

als je suiker zou toevoegen aan je plant? wat is de dosering en doe je dat dan elke dag of heeft het een directe invloed na 1lepel sirope de liege?
                    Knowledge Speaks, Wisdom Listens

Comment

Een plant kan geen koolhydraten(suiker) opnemen volgens mij.
                      Ze maakt die zelf aan in het blad. (fotosynthese)
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

tuurlijk wel: gewoon afsnijden en vol laten zuigen. Afsnijden ongeveer 'n uurtje nadat de lampen aan zijn, dan heb je max zuigkracht van de bladeren.

Meteen drogen (rustig!). En dan op sabbelen. 3x daags een stengel.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ben zeker ervan dat je geen suiker kan geven aan je plant(of dat deze het niet goed opneemt), daarnaast is suiker ook niet de schoonste stof(wordt gebleekt etc).
                          Het beste is om glucose te nemen, dit omdat dit een natuurlijke stof is die in planten word aangemaakt.

Dus appelstroop/molasse/suikerriet molasse of Plagron Sugar Royal/Advanced Nutrients Bud Candy zijn een goede optie.

En er zijn genoeg andere topics die dezelfde vraag beantwoorden:

http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/30190-Hoe-krijg-je-wiet-nou-eigenlijk-zoeter?highlight=molasse

Het biologisch kweken van cannabis. Biologische & Milieuvriendelijke bestrijdingsmiddelen. Deel je ervaring.

Het biologisch kweken van cannabis. Biologische & Milieuvriendelijke bestrijdingsmiddelen. Deel je ervaring.

Comment

Atami bloombastic.
                            Atami organics flavor.

Metrop calgreen.
                            Gen 200.
                            Hortifit topbooster

Succes

Comment

appelstroop 59 cent !!!!

Comment