Hallo medestoners,
Hierbij mijn eerste how-to. Heb zowieso nog nooit een artikel geschreven. Dus bij deze de eerste. Comentaar altijd welkom.
Vandaag gaan we dus een twinsister draaien. Ik houd zelf erg van blunts dus vandaar de blunts, kan dus ook met normale vloei(makkelijker zelfs)
Eerst het eindresultaat zodat je niet helemaal hoeft door te scrollen als je het niks vind.
Benodigdheden :
2 tipjes
4 vloeitjes
tabak met wiet, pure wiet, hasj met tabak.. enz wat jezelf wilt.
Stap 1.
zorg dat je alles in handbereik hebt. En leg alles klaar.
stap 2.
Spreid de bluntjes/vloei goed open. Nu kan je ze waarschijnlijk makkelijker vullen. Ik zelf doe altijd een bedje van tabak maken wiet erop en een daarna nog een beetje toedekken met tabak.
Stap 3.
draai beide jointjes dicht zoals je ook een normale dichtdraait.
Stap 4.
Nu word het een beetje lastig. Scheur een plakrandje af. De ervaren bouwer zal hier iets minder moeite meehebben.
stap 5
maak met de plakrand beide tipjes aan elkaar. Zorg dat je dit recht doet.
Stap 6.
Vlecht de jointjes zoals je ziet in de volgende 3 foto's. Totdat je niet meer door kan vlechten.
Stap 7.
scheur nog een plakrand af en maak hier de bovenkant meevast. Dit zodat het eindresultaat in elkaar blijft zitten. Meer plakrandjes nodig voor langere twinsisters.
stap 8.
steek die vette joint op. Waar wacht je nog op !!
Dit zelfde kunstje kun je met zoveel jointjes doen als je wilt.
Drop je eigen resultaat ff hieronder of je comentaar ben best benieuwd.
Smoke ze
Hierbij mijn eerste how-to. Heb zowieso nog nooit een artikel geschreven. Dus bij deze de eerste. Comentaar altijd welkom.
Vandaag gaan we dus een twinsister draaien. Ik houd zelf erg van blunts dus vandaar de blunts, kan dus ook met normale vloei(makkelijker zelfs)
Eerst het eindresultaat zodat je niet helemaal hoeft door te scrollen als je het niks vind.
Benodigdheden :
2 tipjes
4 vloeitjes
tabak met wiet, pure wiet, hasj met tabak.. enz wat jezelf wilt.
Stap 1.
zorg dat je alles in handbereik hebt. En leg alles klaar.
stap 2.
Spreid de bluntjes/vloei goed open. Nu kan je ze waarschijnlijk makkelijker vullen. Ik zelf doe altijd een bedje van tabak maken wiet erop en een daarna nog een beetje toedekken met tabak.
Stap 3.
draai beide jointjes dicht zoals je ook een normale dichtdraait.
Stap 4.
Nu word het een beetje lastig. Scheur een plakrandje af. De ervaren bouwer zal hier iets minder moeite meehebben.
stap 5
maak met de plakrand beide tipjes aan elkaar. Zorg dat je dit recht doet.
Stap 6.
Vlecht de jointjes zoals je ziet in de volgende 3 foto's. Totdat je niet meer door kan vlechten.
Stap 7.
scheur nog een plakrand af en maak hier de bovenkant meevast. Dit zodat het eindresultaat in elkaar blijft zitten. Meer plakrandjes nodig voor langere twinsisters.
stap 8.
steek die vette joint op. Waar wacht je nog op !!
Dit zelfde kunstje kun je met zoveel jointjes doen als je wilt.
Drop je eigen resultaat ff hieronder of je comentaar ben best benieuwd.
Smoke ze
Comment