Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White widow bloei (achter de raam)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

White widow bloei (achter de raam)

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik heb 3 white widow achter mijn raam staan, ze staan nu al ik gok een week of 4 echt aan het bloeien, echter een paar weken hiervoor waren ze al begonnen met de bloei maar in plaats van door te zetten waren ze stil gevallen.

Foto's-0136.jpg
    Zodanig getopt dat ze niet overdreven boven de vensterbank uitsteken

Nu vraag ik mij af hoelang ze werkelijk in de bloei staan

Plant 1 heeft ook veel kleinere buds dan de andere 2 (hopelijk een week later begonnen?)

Voor de rest krijgen ze nu sinds vorige week een hoop voeding van Aptus (regulator, CaMg boost, Top Booster, Super-PK en enzymes) volgens bloeischema, 1 keer per week 10 liter over 3 planten.

Wat denken jullie? ik gok 3e/4e week oktober oogsten maar graag jullie meningen (wil natuurlijk op tijd stoppen met voeding).

Foto's zijn van 27-09

NO_1-002.jpgNO_1-004.jpg
    Plant 1
    Deze is veelvuldig getopt.

NO_2-001.jpgNO_2-006.jpgNO_2-009.jpgNO_2-008.jpg
    plant 2 (stek van plant 1 genomen bij eerste keer toppen)
    deze plant is na een aantal weken 1 keer getopt en toen laten gaan.

NO_3-001.jpgNO_3-003.jpg
    Plant 3 (Stek van plant 2 na 1 keer toppen, eigenlijk is dit de moedertop van plant 1 dus gewoon)
    Verder niet getopt ofzo

Greetz,

Phailtree
    Last edited by Hungry_Beaver; 27 September 2010, 16:08. Reden: foto toevoegen

Re: White widow bloei (achter de raam)

Dat zijn sjieke plantjes als die achter het raam staan.
    Yep, weekje of 3-4-5 nog.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanks, dusver doen ze t inderdaad goed.

Maar hopen dat de toppen komende weken nog wel flink dikker worden.

Comment

Nog even wat foto's van 04-10.
        Hoelang zou het nu nog zijn? de laaste 2 weken bloei moet ik de voeding aanpassen volgens mijn schema maar ben nog steeds niet zeker hoelang ze nog moeten.
        Foto's-0177.jpg Foto's-0178.jpg

NO_1-001.jpgNO_1-002.jpg
        Heb de onderste takken maar weg gehaald, kreeg veel te weinig licht.

NO_2-001.jpgNO_2-007.jpgNO_2-004.jpgNO_2-006.jpg
        Deze gaat nog altijd het hardst

NO_3-001.jpgNO_3-002.jpg
        En nummer 3

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
        Greetz,

Phailtree
        Last edited by Hungry_Beaver; 5 October 2010, 02:10. Reden: foto aangepast

Comment

Je hebt ze binnen voor het raam staan, maar mag ik vragen hoe de geur ontwikkeling in je kamer is. Zeker nu deze toch al redelijk in de bloei staan.

Comment

Hoi Catseye,

Overdag zet ik meestal een raampje open. tenzij het hard regent of erg koud is. De deur naar de kamer toe is meestal gewoon open en ik kan niet zeggen dat er stank vanaf komt
            De planten stinken dusver dus helemaal niet hard, het is nog steeds een beetje een kruidige citroenachtige lucht, waarschijnlijk zullen de planten de laatste 2 weken wel gaan stinken, wanneer ze afbloeien en kleveriger worden.

Comment

Goed om te horen, ga vandaag aan de slag met 2 x WW en de geur was nog een belangrijk openstaand puntje. Genoeg gelezen over filters maar zo te horen kan ik die beslissing tot laat in het bloeiproces nemen. Dank!

Comment

Plantje 1
                NO_1-004.jpgNO_1-005.jpgNO_1-006.jpgNO_1-002.jpg
                Plantje2
                NO_2-001.jpgNO_2-002.jpgNO_2-005.jpgNO_2-003.jpg
                Plantje 3
                NO_3-001.jpgNO_3-004.jpgNO_3-002.jpg
                Attached Files

Comment

Die zien er goed uit phailtree! En ze kijken zo lief naar buiten met zijn allen. Ik hoop dat er nog een paar mooie zonnige dagen voor de dames komen om ze echt helemaal af te ronden.

Comment

t/m dinsdag is het sowieso helder weer ^^ ben wel met meeldauw aan t vechten op t moment maar dusver nog niks bovenin de plant, dusver gaat t prima als ik de aangetaste blaadjes weghaal.
                    Witte vlieg komt denk ik van buiten af want zag er net weer eentje. Zo'n beetje alles gehad nu, luizen, rupsen, witte vlieg en schimmel, zolang de toprot uitblijft als gevolg van de plagen ben ik blij
                    De planten staan er iig nog heel vitaal bij.

zal pas echt blij zijn als de schaar erin gaat!

Had trouwens een even terug wat van de onderste takken afgehaald, werd best er best gaar van die minitopjes en het beste moet nog komen!

Comment

Wat betreft de geur, intussen beginnen de planten behoorlijk te meuren, de gangdeur open laten staan werkt niet meer, meurt het hele trappenhuis meteen .
                      Dus deurtje dicht en sochtends tot savonds de ramen open. nog een weekje of 2 en de schaar gaat erin, nog een a twee keer een goede voedingsmix (top booster, terra bloom en nu ook k-boost in plaats van super-pk) en daarna doorspoelen met enzymes van aptus. Waarschijnlijk ga ik ook nog klieven uit proberen op een of meer planten.

Greetz.
                      Last edited by Hungry_Beaver; 10 October 2010, 23:24. Reden: spelling

Comment

Nog een paar foto's, er beginnen al wat meer haartjes bruin te worden. En langzaam aan beginnen de topjes veel witte kristallen te vormen. Ik ga uit van 2 weken, al weet ik t nog altijd niet zeker. Ik wacht maar ongeduldig af

Plantje 1
                        NO_1-001.jpgNO_1-005.jpgNO_1-003.jpgNO_1-004.jpg

Plantje 2
                        NO_2-001.jpgNO_2-003.jpgNO_2-002.jpgNO_2-004.jpg

Plantje 3
                        NO_3-001.jpgNO_3-002.jpg

Comment

en nog een paar close ups
                          Foto's-0132.jpgFoto's-0129.jpgFoto's-0133.jpg
                          Foto's-0139.jpgFoto's-0138.jpgFoto's-0134.jpg

Comment

ziet er niet verkeert uit, zeker als ze achter een raam staan(lijken wel hoertjes)

succes met je kweek

Peter
                            Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Hahaha, put on the red light.

Heeft er nog iemand goede oplossingen tegen de stank die er vanaf komt? me'n vriendin rook het vandaag meteen toen ze binnenkwam, en die is er al niet zo gecharmeerd van.
                              Heb ik een paar dagen geleden nog hier verkondigd dat de stank helemaal niet erg is, meteen boem 2 dagen later beginnen ze lekker af te bloeien en meurt t trappenhuis .
                              Edit: Had een zak afgeknipte bladeren boven in de gang staan

Verder heb ik de kleinste plant nog geklievd ter experiment, misschien die ik de middelmaat over een week ook nog. Even testen wanneer nou de beste tijd is en of het uberhaupt groot verschil maakt (eerste keer proberen dus).

Als iemand meningen heeft hoe lang het nog zal duren, ik hoor het graag, dit is ook pas de eerste keer dat ik planten heb gezet dus input is welkom.

Greetz.
                              Last edited by Hungry_Beaver; 13 October 2010, 13:05. Reden: Stonede aktie

Comment

Bezig...
                              X