Hallo,
Ik heb 3 white widow achter mijn raam staan, ze staan nu al ik gok een week of 4 echt aan het bloeien, echter een paar weken hiervoor waren ze al begonnen met de bloei maar in plaats van door te zetten waren ze stil gevallen.
Foto's-0136.jpg
Zodanig getopt dat ze niet overdreven boven de vensterbank uitsteken
Nu vraag ik mij af hoelang ze werkelijk in de bloei staan
Plant 1 heeft ook veel kleinere buds dan de andere 2 (hopelijk een week later begonnen?)
Voor de rest krijgen ze nu sinds vorige week een hoop voeding van Aptus (regulator, CaMg boost, Top Booster, Super-PK en enzymes) volgens bloeischema, 1 keer per week 10 liter over 3 planten.
Wat denken jullie? ik gok 3e/4e week oktober oogsten maar graag jullie meningen (wil natuurlijk op tijd stoppen met voeding).
Foto's zijn van 27-09
NO_1-002.jpgNO_1-004.jpg
Plant 1
Deze is veelvuldig getopt.
NO_2-001.jpgNO_2-006.jpgNO_2-009.jpgNO_2-008.jpg
plant 2 (stek van plant 1 genomen bij eerste keer toppen)
deze plant is na een aantal weken 1 keer getopt en toen laten gaan.
NO_3-001.jpgNO_3-003.jpg
Plant 3 (Stek van plant 2 na 1 keer toppen, eigenlijk is dit de moedertop van plant 1 dus gewoon)
Verder niet getopt ofzo
Greetz,
Phailtree
Ik heb 3 white widow achter mijn raam staan, ze staan nu al ik gok een week of 4 echt aan het bloeien, echter een paar weken hiervoor waren ze al begonnen met de bloei maar in plaats van door te zetten waren ze stil gevallen.
Foto's-0136.jpg
Zodanig getopt dat ze niet overdreven boven de vensterbank uitsteken
Nu vraag ik mij af hoelang ze werkelijk in de bloei staan
Plant 1 heeft ook veel kleinere buds dan de andere 2 (hopelijk een week later begonnen?)
Voor de rest krijgen ze nu sinds vorige week een hoop voeding van Aptus (regulator, CaMg boost, Top Booster, Super-PK en enzymes) volgens bloeischema, 1 keer per week 10 liter over 3 planten.
Wat denken jullie? ik gok 3e/4e week oktober oogsten maar graag jullie meningen (wil natuurlijk op tijd stoppen met voeding).
Foto's zijn van 27-09
NO_1-002.jpgNO_1-004.jpg
Plant 1
Deze is veelvuldig getopt.
NO_2-001.jpgNO_2-006.jpgNO_2-009.jpgNO_2-008.jpg
plant 2 (stek van plant 1 genomen bij eerste keer toppen)
deze plant is na een aantal weken 1 keer getopt en toen laten gaan.
NO_3-001.jpgNO_3-003.jpg
Plant 3 (Stek van plant 2 na 1 keer toppen, eigenlijk is dit de moedertop van plant 1 dus gewoon)
Verder niet getopt ofzo
Greetz,
Phailtree
![](http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/images/misc/pencil.png)
Comment