Halloo Freunden und Freundinnen!
Na mijn zwaar tegenvallende zaad kweek van 2010 ben ik dit jaar weer terug naar mijn oude vertrouwde NLX stekken gegaan!
Ik heb dit weekend 4 stekken in de volle grond geplaatst.
Helaas hebben 3 stekken de hitte niet overleefd ondanks een parasol die heel de dag boven hun hoofdje stond.
Deze zijn nu zielig zoals hier op de foto:
P4270456.JPG
Ik denk niet dat deze 3 hangende het nog gaan redden
Een sterke dame heeft de hitte van afgelopen weekend wel overleefd en deze staat er zo bij:
P4270457.JPG
Maarja ik wou er toch graag 4 in totaal dus heb ik even geregeld dat ik er nu nog 3 extra bij heb in potten dus als de andere drie het niet redden (wat ik dus ook denk) heb ik er toch nog 4 in totaal.
Nu op het moment dus 7
P4270455.JPG
P4270458.JPG
Meer updates volgen deze week
Na mijn zwaar tegenvallende zaad kweek van 2010 ben ik dit jaar weer terug naar mijn oude vertrouwde NLX stekken gegaan!
Ik heb dit weekend 4 stekken in de volle grond geplaatst.
Helaas hebben 3 stekken de hitte niet overleefd ondanks een parasol die heel de dag boven hun hoofdje stond.
Deze zijn nu zielig zoals hier op de foto:
P4270456.JPG
Ik denk niet dat deze 3 hangende het nog gaan redden
Een sterke dame heeft de hitte van afgelopen weekend wel overleefd en deze staat er zo bij:
P4270457.JPG
Maarja ik wou er toch graag 4 in totaal dus heb ik even geregeld dat ik er nu nog 3 extra bij heb in potten dus als de andere drie het niet redden (wat ik dus ook denk) heb ik er toch nog 4 in totaal.
Nu op het moment dus 7
P4270455.JPG
P4270458.JPG
Meer updates volgen deze week
Comment