Hello Jd'ers,
T is weer ff geleden (Big Devil projectje) dat ik een post zette hier op JD.
Toen met een Ecolight 125w CFL in een omgebouwde kledingkast.
Ik heb destijds mijn grow in time lapse vastgelegd met een Microsoft Lifecam Cinema HD (720p) webcam.
Inmiddels heb ik een tentje , een zwaarder (200w Plug n Grow) spaar "KANON" en een nieuwe Logitech PRO HD C910 camera aangeschaft en ga ik (delen van) mijn grow wederom vastleggen in time lapse.
Ipv. 1280x800 resolutie (lifecam cinema) kan ik met mijn nieuwe cam snapshots maken op 2592x1944
De camera heb ik op een statief geplaatst om scherpere foto's te krijgen. (Ten tijde van mijn Big Devil project bungelde mijn cam aan een touwtje )
In het verleden heb ik PC onderdelen (fans/fan controller/voeding) ingezet voor de afzuiging/aanzuiging.
Dat is niet veranderd. Ook deze kweek maak ik gebruik van mijn pc spul. (laaaag stroomverbruik)
Ik heb 3 x Black Jack autoflower (sweet seeds) en 1 x Maxi Gom (grass-o-matic) gezet.
Mijn volledige setup :
Secret Jardin DS60 II (60x60x140) tent
Plug and Grow 200w CFL lamp met verzwaarde/verstevigde hamerslag kap.
Silverstone FM121 120mm casefan (afzuiging) (110cfm op vol vermogen)
Sharkoon Silent Eagle 1000 120mm fan (aanzuig) (36cfm op 1000rpm)
PCI Slotkoeler (30cfm)
Scythe HDkoeler
Scythe Kaze fan controller (temp. gestuurd)
Logitech PRO HD C910 1080p/10mpix webcam
Plagron grow top box terra (voeding)
Op de afzuiging en aanzuig heb ik een doolhof gemonteerd om geen licht naar buiten/binnen te laten.
voeding maak ik aan in een 2 liter colafles.
Afmeten doe ik met een superfijn 3ml doseerspuitje van de apotheek.
Een Hanna ph meter aangeschaft om de zuurgraad te checken.
Volgens mij alle ingredienten om mijn eerdere big devil projectje te overtreffen.
We shall see.
Een paar shotjes van de opstelling :
plugandgrow.jpg200w-kanon.jpg
Plug and Grow 200w CFL Kanon (10.0 x 40.0 x 10.0 cm)
cammetje.jpg
Logitech Pro HD C910 webcam (compleet met kartonnen doos zonneklep)
fancontrol.jpg
Scythe Kaze temperatuurgestuurde fan controller. Gevoed via een molex stekker van een oude netgear externe hd case (nas eigenlijk)
pcislotkoeler2.jpgpcislotkoeler1.jpg
Afzuiging van de warmte bij mijn lamp dmv. een PCI slotkoeler. Normaliter plaats je dit soort fans onder een insteekkaart in je computer. In 1 van je PCI sloten. Maar ..... eea werkt ook prima icm. spaarlamp kanonnen.
usbhub-n-fan.jpg
Een stille zachtdraaiende (ivm. trillingen kap/lamp) "harddisk" koeler om mijn kap af te koelen.
voeding.jpg
Een alles in 1 pakketje voeding van plagron. (roots/enzym/groei/bloei/green sensation)
P1310436.jpg P1310437.jpg
Een paar foto's van de inhoud van mijn tentje :
Een shotje gemaakt met mijn nieuwe camera :
shot_2012_01_31_00_57_44.jpg
Een voorproefje van mijn nieuwe time lapse zet ik zsm. online.
Ben hem op dit moment aan het monteren
* Update
En Daor istie:
Joeptoep verknalt de scherpte een heel klein beetje lijkt het.
Maar evengoed 1080p HD.
Grtz,
Gert
T is weer ff geleden (Big Devil projectje) dat ik een post zette hier op JD.
Toen met een Ecolight 125w CFL in een omgebouwde kledingkast.
Ik heb destijds mijn grow in time lapse vastgelegd met een Microsoft Lifecam Cinema HD (720p) webcam.
Inmiddels heb ik een tentje , een zwaarder (200w Plug n Grow) spaar "KANON" en een nieuwe Logitech PRO HD C910 camera aangeschaft en ga ik (delen van) mijn grow wederom vastleggen in time lapse.
Ipv. 1280x800 resolutie (lifecam cinema) kan ik met mijn nieuwe cam snapshots maken op 2592x1944
De camera heb ik op een statief geplaatst om scherpere foto's te krijgen. (Ten tijde van mijn Big Devil project bungelde mijn cam aan een touwtje )
In het verleden heb ik PC onderdelen (fans/fan controller/voeding) ingezet voor de afzuiging/aanzuiging.
Dat is niet veranderd. Ook deze kweek maak ik gebruik van mijn pc spul. (laaaag stroomverbruik)
Ik heb 3 x Black Jack autoflower (sweet seeds) en 1 x Maxi Gom (grass-o-matic) gezet.
Mijn volledige setup :
Secret Jardin DS60 II (60x60x140) tent
Plug and Grow 200w CFL lamp met verzwaarde/verstevigde hamerslag kap.
Silverstone FM121 120mm casefan (afzuiging) (110cfm op vol vermogen)
Sharkoon Silent Eagle 1000 120mm fan (aanzuig) (36cfm op 1000rpm)
PCI Slotkoeler (30cfm)
Scythe HDkoeler
Scythe Kaze fan controller (temp. gestuurd)
Logitech PRO HD C910 1080p/10mpix webcam
Plagron grow top box terra (voeding)
Op de afzuiging en aanzuig heb ik een doolhof gemonteerd om geen licht naar buiten/binnen te laten.
voeding maak ik aan in een 2 liter colafles.
Afmeten doe ik met een superfijn 3ml doseerspuitje van de apotheek.
Een Hanna ph meter aangeschaft om de zuurgraad te checken.
Volgens mij alle ingredienten om mijn eerdere big devil projectje te overtreffen.
We shall see.
Een paar shotjes van de opstelling :
plugandgrow.jpg200w-kanon.jpg
Plug and Grow 200w CFL Kanon (10.0 x 40.0 x 10.0 cm)
cammetje.jpg
Logitech Pro HD C910 webcam (compleet met kartonnen doos zonneklep)
fancontrol.jpg
Scythe Kaze temperatuurgestuurde fan controller. Gevoed via een molex stekker van een oude netgear externe hd case (nas eigenlijk)
pcislotkoeler2.jpgpcislotkoeler1.jpg
Afzuiging van de warmte bij mijn lamp dmv. een PCI slotkoeler. Normaliter plaats je dit soort fans onder een insteekkaart in je computer. In 1 van je PCI sloten. Maar ..... eea werkt ook prima icm. spaarlamp kanonnen.
usbhub-n-fan.jpg
Een stille zachtdraaiende (ivm. trillingen kap/lamp) "harddisk" koeler om mijn kap af te koelen.
voeding.jpg
Een alles in 1 pakketje voeding van plagron. (roots/enzym/groei/bloei/green sensation)
P1310436.jpg P1310437.jpg
Een paar foto's van de inhoud van mijn tentje :
Een shotje gemaakt met mijn nieuwe camera :
shot_2012_01_31_00_57_44.jpg
Een voorproefje van mijn nieuwe time lapse zet ik zsm. online.
Ben hem op dit moment aan het monteren
* Update
En Daor istie:
Joeptoep verknalt de scherpte een heel klein beetje lijkt het.
Maar evengoed 1080p HD.
Grtz,
Gert
Comment