Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste guerillakweek: Frisian Dew, White widow en AMS
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Eerste guerillakweek: Frisian Dew, White widow en AMS
Sorry dat ik jullie laat wachten, maar ik had het erg druk met school (examens). De plantjes doen het zeer goed en zien er nog altijd fris en gezond uit. Deze voormiddag hebben ik en m'n medeganjafarmer tot onze grote spijt wel gezien dat 1 v de frisians zwaar geleden heeft oner de storm van de voorbije nachten, zijn hoofdtak is namelijk afgebroken. Wel zien we dat hij opnieuw bezig is met het aanmaken van blaadjes, dus hopelijk overleeft ie het. Wat denken jullie?
Verder merkten we dat 1 Frisian dat hij zo lijkt het bezig is met het aanmaken van kropjes, dit verwonderde mij erg, maar ik heb navraag gedaan bij een vriend en hij zegt dat dit normaal is voor een autoflower, is dat zo?
Maar enfin, genoeg gewacht, hier zijn onze kleine schatjes!
(Foto's in bijlage, want er is klaarblijkelijk een klein defect)
Verder heb ik nog 2 vragen:
Welke voeding gebruiken we best in een later stadium? (Geen toegang tot smartshops )
Wanneer zouden we het best toppen/fimmen, of zouden jullie dit afraden?
Comment
-
Re: Eerste guerillakweek: Frisian Dew, White widow en AMS
Bedankt voor de feedback, medeplanters
Ik heb het virus goed te pakken en heb besloten om met enkele vrienden een nieuw kweekte op te starten. Ik denk dat dit wel redelijk laat is om te beginnen maar we hebben gekozen voor snelbloeiende soorten zoals de voor mij al bekende frisians en de nog onbekende early biddy. Heeft iemand van jullie ervaring met deze strain? Verder hebben we nog gratis zaadjes OGkush gekregen, ik vermoed dat deze het minder zullen doen, maar ik blijf positief en hoop op het beste!
Tot de volgende updates
Planter
Comment
Comment