Hallo!
Ben een tijdje niet meer op actief op het forum geweest en wil de draad weer wat oppakken met een kweekverslagje. Jezus het heeft gekriebeld om terug te growen!
Dit keer heb ik gekozen voor Pure Power Plant van Nirvana. Heb er vorige donderdag vijf stuks in de watten gelegd en twee dagen later de aarde in.
Ik verwacht dat ze morgen allemaal fris en monter aan de groei kunnen beginnen.
20140928_214514.jpg
Ze zullen nu nog enkele weekjes in m'n kastje staan onder de spaarlamp. Daarna gaan ze de tent in onder de HPS.
Mijn setup blijft hetzelfde:
- Secret Jardin DR60 (60x60x160)
- Voorgroei: 125 watt Plug and Grow spaarlamp
- Groei: 250 watt MH-lamp
- Bloei: 400 watt Philips Son-T Pia Plus
- Dimbare EVSA en hamerslagkap
- 11 liter potten met Plagron Growmix
- Plagron voedingslijn: wortelstimulator, enzymen, groei, bloei, sugar royal en green sensation
- Fertometer, EC-meter en pH-meter
- CAN koolstoffilter (150 kuub) met afzuiger (280 kuub), Clip-fan en voltregelaar
- Blumat probeerset
Heb wel buffertablets en symbiosis mycorrhiza van Sannie's Shop erbij gehaald. Op een goede afloop. Tot de volgende update!
Grtz.
Ben een tijdje niet meer op actief op het forum geweest en wil de draad weer wat oppakken met een kweekverslagje. Jezus het heeft gekriebeld om terug te growen!
Dit keer heb ik gekozen voor Pure Power Plant van Nirvana. Heb er vorige donderdag vijf stuks in de watten gelegd en twee dagen later de aarde in.
Ik verwacht dat ze morgen allemaal fris en monter aan de groei kunnen beginnen.
20140928_214514.jpg
Ze zullen nu nog enkele weekjes in m'n kastje staan onder de spaarlamp. Daarna gaan ze de tent in onder de HPS.
Mijn setup blijft hetzelfde:
- Secret Jardin DR60 (60x60x160)
- Voorgroei: 125 watt Plug and Grow spaarlamp
- Groei: 250 watt MH-lamp
- Bloei: 400 watt Philips Son-T Pia Plus
- Dimbare EVSA en hamerslagkap
- 11 liter potten met Plagron Growmix
- Plagron voedingslijn: wortelstimulator, enzymen, groei, bloei, sugar royal en green sensation
- Fertometer, EC-meter en pH-meter
- CAN koolstoffilter (150 kuub) met afzuiger (280 kuub), Clip-fan en voltregelaar
- Blumat probeerset
Heb wel buffertablets en symbiosis mycorrhiza van Sannie's Shop erbij gehaald. Op een goede afloop. Tot de volgende update!
Grtz.
Comment