Hey JD'ers!
Het is weer tijd voor mijn nieuw binnenkweekje en ik dacht laten we er maar meteen een verslag over schrijven zodat jullie hier samen met mij kunnen meegenieten.
Deze keer heb ik gekozen voor een alom bekende klassieker onder de cannabissoorten de Jack Herer! + nog 1 AMS'je die ik hier nog had liggen van de vorige kweek en dan heb ik een mooi even nummer in mijn tentje.
Jack Herer:
45% Indica / 55% Sativa
Stimulerend, Energiek, Creatief, Medicinaal
8 Weken Bloei
15% tot 20% THC
Snelle bloei en compacte, dichte, overvloedige bolle top structuur
G_jack-herer-feminized-seeds-private-label_2-1.jpg
AMS:
Swiss Sativa / Swiss Indica
Krachtige high met een heldere verheffende kant
8 tot 9 weken bloei
20% THC
Hoge plant, schimmelbestendig, met een uitgesproken zoete, complexe smaak.
G_ams-feminized-seeds-greenhouse-6-1.jpg
Goed nu we de soortjes even hebben toegelicht gaan we over naar de kweekopstelling.
- Secret Jardin DR90
- 400W HPS
- Diverse meters
- Buisafzuiger van G-Tools
Dit lijken me de belangrijkste dingen. Ik beschik over een aparte droog ruimte. De watermand is ook al gevuld met regenwater. Had hier nog ergens een filtertje gevonden van een oud aquarium.
Dit heb ik in de mand gehangen zodat er voldoende watercirculatie kan plaats vinden. Het is de eerste keer dat ik voor de volle 100% regenwater ga geven aan de plantjes. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Aah maar laten we het medium niet vergeten natuurlijk. Zaai en Stekgrond om mee te beginnen (logisch natuurlijk) en daarna de DCM Huis & Tuin.
07003.jpg
100 dagen organisch bemest.. Geloof ik niet echt in. Ik ga wel zien hoelang de voeding het trekt en daarna kan ik bij voeden met de Plagron Terra lijn.
G_top-grow-box-terra-plagron-1-4.jpg
Het is weer tijd voor mijn nieuw binnenkweekje en ik dacht laten we er maar meteen een verslag over schrijven zodat jullie hier samen met mij kunnen meegenieten.
Deze keer heb ik gekozen voor een alom bekende klassieker onder de cannabissoorten de Jack Herer! + nog 1 AMS'je die ik hier nog had liggen van de vorige kweek en dan heb ik een mooi even nummer in mijn tentje.
Jack Herer:
45% Indica / 55% Sativa
Stimulerend, Energiek, Creatief, Medicinaal
8 Weken Bloei
15% tot 20% THC
Snelle bloei en compacte, dichte, overvloedige bolle top structuur
G_jack-herer-feminized-seeds-private-label_2-1.jpg
AMS:
Swiss Sativa / Swiss Indica
Krachtige high met een heldere verheffende kant
8 tot 9 weken bloei
20% THC
Hoge plant, schimmelbestendig, met een uitgesproken zoete, complexe smaak.
G_ams-feminized-seeds-greenhouse-6-1.jpg
Goed nu we de soortjes even hebben toegelicht gaan we over naar de kweekopstelling.
- Secret Jardin DR90
- 400W HPS
- Diverse meters
- Buisafzuiger van G-Tools
Dit lijken me de belangrijkste dingen. Ik beschik over een aparte droog ruimte. De watermand is ook al gevuld met regenwater. Had hier nog ergens een filtertje gevonden van een oud aquarium.
Dit heb ik in de mand gehangen zodat er voldoende watercirculatie kan plaats vinden. Het is de eerste keer dat ik voor de volle 100% regenwater ga geven aan de plantjes. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Aah maar laten we het medium niet vergeten natuurlijk. Zaai en Stekgrond om mee te beginnen (logisch natuurlijk) en daarna de DCM Huis & Tuin.
07003.jpg
100 dagen organisch bemest.. Geloof ik niet echt in. Ik ga wel zien hoelang de voeding het trekt en daarna kan ik bij voeden met de Plagron Terra lijn.
G_top-grow-box-terra-plagron-1-4.jpg
Comment