Beste Leden,
ik ben nieuw op dit forum en dit keer ga ik voor de 4e keer buiten stoeien en dacht eraan om maar ns een log bij te houden.
Week 1:
Zaadjes besteld
Auto Chemdog Autoflower
kreeg er 3 Amnesia Haze Auto bij dus deze test ik later.
Wat hier staat is alleen chemdog
en ontkiemt in wc-papier en watjes.
Ook heb ik bij het tuincentrum een kasje gekocht om een hoge luchtvochtigheid te behouden.
Ik heb ze vochtig gehouden(en uit laten lekken 30sec. na elke keer navullen)
Na 2 dagen zag ik dat de zaadjes open waren gegaan en ik heb ze direct in 15L potten in de tuin geplant.
5 stuks.
Potgrond heb ik bij de growshop gehaald voor de juiste voeding en luchtruimte voor de wortels.
Ook heb ik groeivoeding en P + K gehaald.
Merk: BIO NOVA - BASIC . Soil supermix + PK 13 - 14
Ik ben vanaf dag 3(direct na ontkiemen dus) begonnen met voeding.
Week 2: Inmiddels ontkiemt en boven de grond. kleine plantjes zijn nu begonnen met groeien.
Foto's binnenkort
EDIT: foto 's:
Foto 1 = zoom-in op een plantje.
Foto 2 = Alle planten in pot. 2 planten heb ik afgedekt(kas effect) en 3 niet. om te testen of het een daadwerkelijk verschil maakt voor volgende jaren.
Foto 3 = 2 zaadjes in kas mocht er een plantje vroegtijdig sterven.
Tip's zijn altijd welkom uiteraard
ik ben nieuw op dit forum en dit keer ga ik voor de 4e keer buiten stoeien en dacht eraan om maar ns een log bij te houden.
Week 1:
Zaadjes besteld
Auto Chemdog Autoflower
kreeg er 3 Amnesia Haze Auto bij dus deze test ik later.
Wat hier staat is alleen chemdog
en ontkiemt in wc-papier en watjes.
Ook heb ik bij het tuincentrum een kasje gekocht om een hoge luchtvochtigheid te behouden.
Ik heb ze vochtig gehouden(en uit laten lekken 30sec. na elke keer navullen)
Na 2 dagen zag ik dat de zaadjes open waren gegaan en ik heb ze direct in 15L potten in de tuin geplant.
5 stuks.
Potgrond heb ik bij de growshop gehaald voor de juiste voeding en luchtruimte voor de wortels.
Ook heb ik groeivoeding en P + K gehaald.
Merk: BIO NOVA - BASIC . Soil supermix + PK 13 - 14
Ik ben vanaf dag 3(direct na ontkiemen dus) begonnen met voeding.
Week 2: Inmiddels ontkiemt en boven de grond. kleine plantjes zijn nu begonnen met groeien.
Foto's binnenkort
EDIT: foto 's:
Foto 1 = zoom-in op een plantje.
Foto 2 = Alle planten in pot. 2 planten heb ik afgedekt(kas effect) en 3 niet. om te testen of het een daadwerkelijk verschil maakt voor volgende jaren.
Foto 3 = 2 zaadjes in kas mocht er een plantje vroegtijdig sterven.
Tip's zijn altijd welkom uiteraard
Comment