Auto Blue pyramid:
Type: Ruderalis / Indica / Sativa
Bloeiperiode: 45 dagen.
Oogsten: 60 tot 67 dagen na het ontkiemen.
Hoogte: 40 - 90 cm.
Auto Wembley:
Bloeiperiode: 7/8 weken.
Oogsten: 55 / 75 dagen na het ontkiemen.
Hoogte: 40 / 110 cm
Kalashnikova Autoflower:
Bloeitijd Outdoor: 7 weken, levert tot 80 - 100 gram per plant. Krachtige plant, gemiddelde vertakking. Wordt 70 - 100 cm hoog.
Auto Tutankhamon
Type: Ruderalis 90% / sativa 10%
Groeiperiode: 20 - 25 dagen.
Bloeiperiode: 45 - 50 dagen.
Blue pyramid.jpg
Dit is de Blue Pyramid in de volle grond, groeit gestaag door.
ééna jongste tutan.jpg
Dit is de Tutankhamon die vanaf het begin in de pot staat, liep eerst achter maar is bezig met een inhaalslag.
Jongste - tutan.jpg
De 2 dagen geleden bovengekomen Tutankhamon.
kalashni.jpg
De Kalashnikova die wel goed staat en die het beste groeit
Stumper.jpg
De Kalashnikova die het eerst het beste deed en die ik op een verkeerde plek heb geplaatst waardoor hij eigenlijk een paar uur te weinig licht vangt..
superstumper.jpg
En dit is hem dan.. De Wembley, de stumper. Echter, als je goed kijkt zie je dat ze er nog wat nieuwe blaadjes doorheen drukt.. Misschien wordt het toch nog wat !
----------
Vragen heb ik voorlopig nog niet, het forum staat zo vol met kweekverslagen dat ik nog wel even zoet ben
Moet ik nog dingen toevoegen om het duidelijker te maken of wat dan ook ? Zeg het alsjeblieft. En als iemand een vraag heeft natuurlijk gewoon stellen, zal ik mijn beperkte maar groeiende kennis eroploslaten. (Snapje.. groeiende kennis )
Tsjonko
Type: Ruderalis / Indica / Sativa
Bloeiperiode: 45 dagen.
Oogsten: 60 tot 67 dagen na het ontkiemen.
Hoogte: 40 - 90 cm.
Auto Wembley:
Bloeiperiode: 7/8 weken.
Oogsten: 55 / 75 dagen na het ontkiemen.
Hoogte: 40 / 110 cm
Kalashnikova Autoflower:
Bloeitijd Outdoor: 7 weken, levert tot 80 - 100 gram per plant. Krachtige plant, gemiddelde vertakking. Wordt 70 - 100 cm hoog.
Auto Tutankhamon
Type: Ruderalis 90% / sativa 10%
Groeiperiode: 20 - 25 dagen.
Bloeiperiode: 45 - 50 dagen.
Blue pyramid.jpg
Dit is de Blue Pyramid in de volle grond, groeit gestaag door.
ééna jongste tutan.jpg
Dit is de Tutankhamon die vanaf het begin in de pot staat, liep eerst achter maar is bezig met een inhaalslag.
Jongste - tutan.jpg
De 2 dagen geleden bovengekomen Tutankhamon.
kalashni.jpg
De Kalashnikova die wel goed staat en die het beste groeit
Stumper.jpg
De Kalashnikova die het eerst het beste deed en die ik op een verkeerde plek heb geplaatst waardoor hij eigenlijk een paar uur te weinig licht vangt..
superstumper.jpg
En dit is hem dan.. De Wembley, de stumper. Echter, als je goed kijkt zie je dat ze er nog wat nieuwe blaadjes doorheen drukt.. Misschien wordt het toch nog wat !
----------
Vragen heb ik voorlopig nog niet, het forum staat zo vol met kweekverslagen dat ik nog wel even zoet ben
Moet ik nog dingen toevoegen om het duidelijker te maken of wat dan ook ? Zeg het alsjeblieft. En als iemand een vraag heeft natuurlijk gewoon stellen, zal ik mijn beperkte maar groeiende kennis eroploslaten. (Snapje.. groeiende kennis )
Tsjonko
Comment