Hallo iedereen.
De bladeren vallen van de bomen dus zijn de temperaturen weer oke om ook binnen te kweken.
In Dit verslag zullen mijn binnenkweekjes komen te staan tot de volgende zomer.
Denk zelf Zo een 2 kweekjes te doen waarvan 1 nu wel al even bezig is.
Zo zeggende ben ik ergens in juli begonnen met kiemen van 4 zaadjes Wombat van blimburmseeds
Na een dag of 4 had ik er 3 boven de 4de is nooit bovengekomen.
Zo zijn we dan begonnen aan de groei onder een 400w hps in een 1,20 x 1,20 tent. In 11l potten
Na 3 weken ongeveer heb ik ze getopt.
De 4de week heb ik ze verpot naar 25l potten
Netje boven gehangen om te scroggen.
Watergift gebeurt met blumats die verbonden zijn aan een vat van 20l
Na nog eens 3w groei in totaal dus 7w overgeschakelt op 12/12
Ondertussen hebben we zo een 20 dagen bloei de precieze aantal dagen komt later moet daarvoor eens rondzoeken.
Ze krijgen momenteel 50ml alga bloom op 20l water iets meer dan de helft van de aanbevolen dosis.
Ook heb ik een bladprobleem ikzelf dacht aan teveel water heb dan de blumat's 1 streepje verder gesnoert maar dat is het dan niet want het probleem gaat verder.
Toch nog te weinig voeding?
Hier alvast wat foto's
Wombat +- 20 dagen bloei
Zo dat was het voor nu.
Laterz
Thugz
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De bladeren vallen van de bomen dus zijn de temperaturen weer oke om ook binnen te kweken.
In Dit verslag zullen mijn binnenkweekjes komen te staan tot de volgende zomer.
Denk zelf Zo een 2 kweekjes te doen waarvan 1 nu wel al even bezig is.
Zo zeggende ben ik ergens in juli begonnen met kiemen van 4 zaadjes Wombat van blimburmseeds
Na een dag of 4 had ik er 3 boven de 4de is nooit bovengekomen.
Zo zijn we dan begonnen aan de groei onder een 400w hps in een 1,20 x 1,20 tent. In 11l potten
Na 3 weken ongeveer heb ik ze getopt.
De 4de week heb ik ze verpot naar 25l potten
Netje boven gehangen om te scroggen.
Watergift gebeurt met blumats die verbonden zijn aan een vat van 20l
Na nog eens 3w groei in totaal dus 7w overgeschakelt op 12/12
Ondertussen hebben we zo een 20 dagen bloei de precieze aantal dagen komt later moet daarvoor eens rondzoeken.
Ze krijgen momenteel 50ml alga bloom op 20l water iets meer dan de helft van de aanbevolen dosis.
Ook heb ik een bladprobleem ikzelf dacht aan teveel water heb dan de blumat's 1 streepje verder gesnoert maar dat is het dan niet want het probleem gaat verder.
Toch nog te weinig voeding?
Hier alvast wat foto's
Wombat +- 20 dagen bloei
Zo dat was het voor nu.
Laterz
Thugz
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment