Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginende kweker heeft hulp nodig !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginende kweker heeft hulp nodig !!

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik wil dit jaar mijn 1e plantjes in de vrije natuur gaan kweken. Veel site's geven allemaal andere methodes en manieren daarom hoop ik dat jullie me kunnen helpen.

- wanneer moet ik beginnen met ontkiemen?
    -wat is een goede plek voor buitenkweek?
    -wat is goede grond voor buiten kweek?
    -hoelang moet ik de plantjes opwekken?
    -wat is goede opwekgrond?
    -hoeveel water hebben de plantjes nodig?
    -wat zijn goede zaadjes voor buitenkweek? ( het liefst autoflower)
    -hoe voorkom ik toprot en verschillende soorten schimmels?
    -is speciale voeding echt nodig?
    -hoelang moet ik drogen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt! [emoji100]

Re: Beginende kweker heeft hulp nodig !!

Alle antwoorden zijn hier terug te vinden,veeeeeeel lezen.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Hoi Plukkie, welkom op het forum. Het is wel de bedoeling dat je zelf ook wat gaat lezen Veel van je vragen worden hier beantwoord:

[COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

Het antwoord op al je vragen kun je hier vinden: Guerilla kweken. (en in de sectie die ip20 hierboven noemt)
        (alhoewel ik de term "opwekgrond" voor het eerst zie)

btw. Als je ergens anders allemaal verschillende manieren ziet, dan zul je dat hier ook tegenkomen.
        Een plantje kweken is geen uniek proces wat volgens een vast protocol gaat.
        Gelukkig maar, anders zagen we niet zoveel toppen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

En de basis is altijd hetzelfde, er zal geen enkele site zijn die je zal zeggen dat je ze zeiknat moet zetten. Moet je wel effe de moeite doen om die basis te lezen.

Comment

Buitenkweek van Cannabis De een doet niet anders, de ander doet het anders. Er zijn duizenden, misschien wel tienduizenden verschillende manieren om buiten te kweken. In pot, volle grond, balkon, tuin, kas, guerrilla etc. De een gaat met autoflowers aan de gang, de ander gaat verduisteren om de natuur een handje te helpen en weer een ander oogst in oktober of november. Maar allemaal hebben ze enkele overeenkomsten; de kweker zet zijn planten buiten neer. Na 15 mei (ijsheiligen) komt er vrijwel geen nachtvorst meer voor en is de aangewezen tijd om buiten met kweken aan de gang te gaan. Sommige durfallen beginnen al ruimschoots voor die tijd, helaas vaak met tegenvallend succes. Hoe je het ook aan wilt pakken, er zijn een paar essentiële dingen nodig voor een geslaagde buitenkweek. Het klinkt overbodig, maar we beginnen met de basis: zaad.

Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

Welkom op het forum! Omdat er hier veel chaggrijnen rondlopen, die je zonder pardon op de vingers tikken als je iets doet wat ze niet aanstaat, heb ik besloten een paar tips te maken voor beginners. Niemand heeft mij hierom gevraagd, maar persoonlijk vind ik dat het nodig is. Als je deze gids hebt doorgelezen, en je houd je
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
            X