Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey, als ik ga kijken op mijn profiel zie ik nergens mn naam voluit.. Allessinds voor mij is het te laat..
Sta nu ook geseind als cannabis kweker dus elke keer controle op de baan zal = speekseltest zijn, en aangezien het bij frequent gebruik, langer dan 14u in je speeksel zit, kan dit ook nog nare gevolgn hebben.. En volgend jaar verdubbelen ze hun budget voor speekseltesten te doen, denk dat het tijd gaat worden om te stoppen met blowen.. Jammer want deed het enkel s'avonds voor slapengaan..
Op weedforum las ik een post die stelde dat Klima supplies de koolstoffilters leverde voor desjop.
Indien dit waar is, dan is dit toch wel sollen met de mensen hun privacy en risico's.
Klanteninfo uitwisselen naar een andere firma die dan nog in een ander land is gevestigd ?
En dan nog eens de goederen laten verzenden door een andere firma..
succes nog seba, mss verhuizen naar lede of omstreken? want politie van wett... eens ze je opgepakt hebben herkennen ze je overal..
daar bovenaan staat je naam.
jha waarschijnlijk enkel bij tapatalk..
is die van mij dan ook zichtbaar?
Ow thx, is idd door Tapatalk dan.. Heb het ook even aangepast.. Enja, verhuizen.. Tis niet datk hier in een huurhuis zit :p Heb hier mijn eigendom.
Denk er gewoon serieus over na om ermee te stoppen allemaal, maar makkelijk zal anders zijn. Zeker omdat het in mijn ogen geen drugs is wat ik doe maarja..
Wil niet graag mijn job/auto/huis/vrouw verliezen door hiermee te blijven in de problemen te komen.
Comment