Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: Beginners Kweekverslag 4x Amnesia dr90 400w
Dag allemaal hierbij weer een kleine update:
Ik zit volgens mij nu aan het eind van de eerste week bloei en er beginnen bladeren onder het net te vergelen en zit zodoende te twijfelen wanneer ik zal gaan starten met de bloei voeding.
De dames krijgen dagelijks tussen de 300ml en 400ml met de volgende voeding. 1ml/l grow, 1ml/l topmax en 2ml/l bio heaven. En nu zullen vele van jullie denken, wel topmax en geen bloei?
Ik ben bang dat als ik te vroeg met bloeivoeding begin er blokkades ontstaan. Topmax is een bloei stimulant en geen voeding, zodoende dacht ik daar alvast mee te beginnen.
En natuurlijk nog wat foto's(van gisteren).
Laters [emoji1598]
I like it!!!
Comment
-
@Meglow voedingstips zijn altijd welkom. Zodoende kan ik dan misschien beter overwegen wat oorzaken van evt latere problemen zijn.
Er zijn al veel dingen die ik m'n volgende kweek anders ga doen.
Dat geld voor m'n binnen en buiten projectjes.
Ik noem ze PEL met hulp van JD, oftewel Project Ervarend Leren met hulp van Jointje Draaien. [emoji1360]
I like it!!!
Comment
-
Thx chappie, we doen ons best.
Morgen weer een update met wat foto's.
De laatste tijd nogal druk geweest met werk dus mijn lieve vrouw heeft de verzorging even overgenomen.
Ik keek gisteren nacht ff in de tent en wat groeien de dames toch mooi.
Tot morgen
I like it!!!
Comment
-
ziet er netjes uit hoop dat mijn volgende kweekje er ook zo uitziethttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
Comment