Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Verkleurd blad
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Verkleurd blad
ik heb dit probleem ook en mij werd verteld dat het een magnesium tekort is
kijk maar eens bij dit toppic Bladprobleem MagnesiumtekortLast edited by Jointjedraaien; 23 June 2010, 02:58.
Comment
-
Re: Verkleurd blad
Foto's komen inderdaad niet overeen. Bij mijn foto zijn de vlekken geel en op de foto van het magnesium tekort zijn de vlekken donker groen.
Zouden de andere met dit problem ook foto's kunnen plaatsen om te zien of het inderdaad het zelfde is. Het heeft geen nut om dingen door elkaar te halen hier, want daar heeft niemand wat aan.
Comment
Comment