Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mars Hydro Emmie Wilde hier toch even mij lopende ervaring met Mars Hydro delen. Ik ben zeer tevreden over de lampen. Maar wat ik dan wel weer vervelden vind is dat ik 14 dagen geleden bij de klantenservice een defect gemeld heb, er wordt toegezegd dat er binnen 4-6 dagen een nieuwe driver in mijn brievenbus zit en als ik dan vandaag vraag hoe het zit met het pakketje krijg ik als antwoord dat die mogelijk zoek geraakt is. Op mijn vraag wat de track en trace code is geven ze aan dat ik die in de loop van de week kan verwachten. Maw ze hebben het dus nog niet opgestuurd. Erg vervelend dat ze zo met klanten omgaan.
Spullen inmiddels binnen en geïnstalleerd. Nieuwe model driver met dimmer gekregen dus nu de andere kant nog. Kijken of ik die kan bestellen voordat deze ook kapot gaat. Verschil in temperatuur is vrij groot (van de driver).
Kan iemand mij aub meer vertellen over deze lamp? Merk is mars hydro maar ik kan aan de hand van identificatieplaatje helemaal niks terug vinden op google.
op de site van mars hydro zelf helemaal geen lamp terug te vinden dat er überhaupt op lijkt.
Hier durf ik je niet mee verder te helpen. Ik ben pas met mijn eerste indoorkweekje begonnen onder 2 Spectrabox pro5 180Watt lampen. Ik heb niet de nodige verstand van kweeklampen :o
De code wiet420 werkt niet meer op de website van Mars Hydro.
Ik vind dat het tijd wordt om hen aan te spreken en om een nieuwe kortingscodecode te vragen die op zijn minst 15% korting geeft of om anders deze sticky te verwijderen. Mars Hydro Emmie Heeft toch ook al lang niets meer gepost.
Comment