Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweektent casa vega

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweektent casa vega

    Korting op 420shop
    hey zou er mij iemand kunnen zeggen of dit een goed merk is casa vega;dit is namelijk de 2de keer dat mijn plantjes na een 3weken ongeveer geler worden en stoppen met groeien ;kan dat door die tent zijn want heb voor de rest perfect alles opgevolgd ph en ec temeratuur en lv is ok .even wat details;heb dus die tent van 2m op2m op1m lamp 600watt philips ;afzuiging met regelaar ;voorlopig 5literpotten en ik werk op cocos .greets

    #2
    Re: kweektent casa vega

    Wij hebben ook een casa vega staan, maar absoluut geen klachten over. Echt een perfekte tent, zeker als je naar de lage prijs kijkt!
    Misschien te kleine potten? 5 liter is wel erg klein hoor, minimaal 10, ook met cocos.
    Ik neem aan dat je een 2.40x1.25 bedoelt, dan is 1 lamp van 600 W gewoon absoluut te weinig.
    Je kan er beter 3 van 400W in hangen. En dan die dubbele kappen gebruiken.

    Comment


      #3
      Re: kweektent casa vega

      voorgroeien in lightmix minimaal voeden met biovoeding van biobizz ,wortel en groei.dan overpotten naar allmixkuipen van minimaal 45 liter.en alleen water geven 9 weken lang.dan pas weet je of het aan je tent of aan je kweekkunsten ligt.de aardemixen zijn tegenwordig zo goed dat je bijna niks meer hoef te doen.tensiomeeter erin en gaan.kweekschema hierboven is volkomen hufterproef en uitvoerig getest binnen en buiten met verduisteren.

      Comment


        #4
        Re: kweektent casa vega

        heyjamijnspatiebalkisstukhadvorigekeer11literpotte ngebruiktmet2maal600winenhadhetzelfdeprobleem;kunn enjulliedieluchtinlatenvanonderafsluitenmetietsofn iet.ziejehetzittenomiseenfototepostenzodatikzekerk anzijnwantditgeenpretje.Alvastbedanktensorryvoormi jntoetsenbordzalikookmoetenvervangen

        Comment


          #5
          Re: kweektent casa vega

          Probeer anders een keihard te slaan op de spatiebalk en kijk of het helpt!
          Is het glas halfleeg of halfvol?

          Comment


            #6
            Re: kweektent casa vega

            Oorspronkelijk geplaatst door Peterww View Post
            Probeer anders een keihard te slaan op de spatiebalk en kijk of het helpt!
            Of bestel een voorraad toetsenborden

            oh en btw het glas is halfvol

            Comment


              #7
              Re: kweektent casa vega

              Oorspronkelijk geplaatst door wantedsmokey View Post
              heyjamijnspatiebalkisstukhadvorigekeer11literpotte ngebruiktmet2maal600winenhadhetzelfdeprobleem;kunn enjulliedieluchtinlatenvanonderafsluitenmetietsofn iet.ziejehetzittenomiseenfototepostenzodatikzekerk anzijnwantditgeenpretje.Alvastbedanktensorryvoormi jntoetsenbordzalikookmoetenvervangen

              Ghehehehehehe, lol.

              Comment

              Bezig...
              X