Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel planten in tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoeveel planten in tent

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Vanacht heel veel gezocht en het forum erg veel doorgelezen en al iets wijzer geworden. Mijn keus is gevallen op het merk secret jardin, op een of andere manier spreekt het me aan. Ik wil in mijn tent 5 planten gaan zetten (ja ik weet in eerdere posts maximaal 2/3 maar ben tot inkeer gekomen) van verschillende soorten. 1 is dit uberhaupt mogelijk en hoe groot moet mijn tent zijn om optimale omstandigheden te creeren voor 5 planten. En wat voor lamp heb ik dan nodig? Aub geen antwoord als goed lezen in het forum of het staat op internet. Het is nou eenmaal een forum en op een forum mag je vragen stellen en als beginner wil je antwoorden. Ik hoop dat ik hiermee niet te opdringerig overkom maar heb veel van dit soort reacties gelezen en zelfs al 1 gekregen en het schrikt een beginner nog al af.

    bvb

    Sietze

    #2
    Re: hoeveel planten in tent

    80x80x160 tent, 400 wat HPS, 360m3/h afzuiger, 250m3/h afzuiger. en draaien maar.

    Comment


      #3
      Re: hoeveel planten in tent

      ok tnx als ik mijn topic terug lees is het eigenlijk dezelfde vraag als in het andere topic die ik geopend heb dus om vervuiling van het forum te voorkomen mag deze op slot of zoiets

      Comment

      Bezig...
      X