Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paar vraagjes over mijn Secret Jardin DR90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Paar vraagjes over mijn Secret Jardin DR90

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Begonnen met mijn tentje (op te bouwen) maar heb nog een paar (beginners) vraagjes. Heb al het e.e.a. gelezen hoewel het soms lastig zoeken is!

Vraag 1. Wat is het beste om de VSA op te monteren? Hout, metaal, steen?
    2. Plaats je daar ook de Davin?
    3. Heb een setje gekocht, met Prima Klima filter en wou daar de afzuiging van G-Tools rechtstreeks op bevestigen zonder slang ertussen vanwege de ruimte. Of moet de afzuiger buiten de tent met slang ertussen?
    4. En gebruik je diezelfde slangen (combi connect) ook voor de passieve inlaat? (4x)

Alvast bedankt, een beginner!

Re: Paar vraagjes over mijn Secret Jardin DR90

1. Buiten de tent. Op iets dat niet kan branden, smelten of schroeien. Gips kan, stukje betonplex van de doehetzelf kan, steen kan ook.
    Metaal brandt weliswaar niet, maar het geleid wel, zou ik liever niet doen.
    2. Buiten de tent. Die mag aan de muur ofzo, in ieder geval van de vloer op een plaats waar er geen kans is dat er een plons water overheen gaat. (net als bij de vsa)
    3. Als dat past zonder valse lucht te zuigen kan dat. Het kost wel wat ruimte in de tent.
    4. Dat kan, maar liever helemaal geen slangen, slangen dempen dus wordt de toevoer beperkt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thanx QnQ!
      Maar komt er niet een bak licht door die gaten/inlaat dan? Of snap ik iets niet? Sorry hoor!

Comment

Als je de kamer waar de tent in staat niet verduistert, dan heb je inderdaad licht door die gaten. Dus kamer verduisteren zal 't gemakkelijkst zijn...

Comment

Bezig...
        X