Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B.A.L. E.V.S.A. 600w E.V.S.A.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    B.A.L. E.V.S.A. 600w E.V.S.A.

    Korting op 420shop
    hallo, ik ben begonnen met een klein tuintje, 3 kindjes erin, maar ik vroeg mij wat af...?

    klop het nu dat ik B.A.L. E.V.S.A. 600w E.V.S.A. niet hoeft te verhangen, dat tie gewoon aan het plafond kan blijven hangen..?
    heb een hok van 140 x 90 x 200...heb er een vantilator in hangen, en een filter, maar heb het idee als ik lamp lager hangt, dat er niks van kindjes overblijft...

    misschien dat iemand me kan helpen..


    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    niemand, heb k rare vraag gesteld ofzo...?
    Last edited by marsssie; 20 May 2013, 11:10.

    #2
    Re: B.A.L. E.V.S.A. 600w E.V.S.A.

    Lamp op 60 cm van je planten hangen en meet de temp onder de lamp.Heb je een dimbare zet die eerst op 300 en begin met 80cm 2 dagrn later als het kopje omhoog komt en je de lobblaadjed ziet ga je steeds lager tot de 40cm.

    Comment


      #3
      Re: B.A.L. E.V.S.A. 600w E.V.S.A.

      Als jij de diepstraal kap hebt zal je wel hoger moeten hangen omdat hij anders de zijkanten niet belicht.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: B.A.L. E.V.S.A. 600w E.V.S.A.

        ok, thnx voor antwoorden allemaal, ja is diepstraler, heb hem op 2 meter hangen...het is rond de 30 graden in hok, hou boel goed vochtig..op zich gaat het wel..zien er mooi uit...eentje blijft beetje ukkie, maar andere 2 gaan goed..ben er blij mee, zie me al zitten met mijn eigen spulletje ...rokend..is echt een leuke hobby

        Comment


          #5
          Re: B.A.L. E.V.S.A. 600w E.V.S.A.

          Als je een fotootje laat zien kan iedereen je meteen vertellen of je lamp te hoog hangt.
          Twee meter lijkt me minstens een meter te hoog.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X