Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Afzuiging op volle toeren! Veel herrie....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help! Afzuiging op volle toeren! Veel herrie....

    Korting op 420shop
    Hallo mensen, heb net voor de eerst keer m'n tentje (DR 90) opgezet om even te testen. Alles leek wel goed te gaan totdat de afzuiger op volle toeren begon te draaien, werd te warm denk ik! Maar een klere herrie, daar krijg ik gedonder mee! Heb een GTools afzuiger, afgesteld op 24 graden en min. 20% toerental. Heb er nog geen planten in. Is dit normaal, doe ik iets verkeerd? Of heb ik de 'voeler' van de afzuiger niet op de goede plaats hangen? Hangt nu aan een tentstok, niet in de schaduw! Of inbouwen? Iemand raad? Alvast bedankt!

    #2
    Re: Help! Afzuiging op volle toeren! Veel herrie....

    een rietje en zelf zuigen maakt een stuk minder herrie al is het vrij normaal dat die dingen enige herrie veroorzaken, ofwel heb je zoals je zelf aangeeft niet de juiste 'opstelling' ofwel zou je nog kunnen proberen je probleem te verhelpen door te werken met een 'softbox' of zelfs simpeler zoals ik het 'probleem' opgelost heb bij mij.. snelbinderophanging om rechtstreeks contact en trilling(geluid)overbrenging te vermijden .. succes

    Comment


      #3
      Re: Help! Afzuiging op volle toeren! Veel herrie....

      Je kan zelf een kistje om je gtools fan bouwen en in de rubbers (binnen band 1 cm breed) hangen bekleden met schuim en het is 50 % stiller. Heb ik ook gedaan werkt prima
      sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

      Comment


        #4
        Re: Help! Afzuiging op volle toeren! Veel herrie....

        Die voeler moet wel in de schaduw eh, anders wordt-ie zelluf toch warm ..

        Wanneer de temperatuur de ingestelde waarde overstijgt gaat de ventilator geleidelijk op vol vermogen draaien.
        Daalt de temperatuur onder de ingestelde waarde dan zakt het toerental geleidelijk terug naar het ingestelde minimum toerental.


        Hij lijkt dus wel goed te werken.
        Welke herrie bedoel je, de luchtverplaatsing ? Dat heb je altijd wel wat he..
        Zeker zo'n buisfan die op 100% draait lijkt wel een vliegtuig.

        Heb je de raampjes onderin de tent open gezet ?
        Er moet ook wel genoeg koele lucht in kunnen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Help! Afzuiging op volle toeren! Veel herrie....

          In mijn ogen zou ik cti mate frequentie controler gebruiken muis stil

          Comment


            #6
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: Help! Afzuiging op volle toeren! Veel herrie....

              ik heb dezelfde maar in een kast dus die hoor ik minder. tegen het geluid van de lucht die er uit komt kan je wel wat doen. plaats je filter uit de tent en laat de lucht door de filter naar buiten blazen, dit werkt als demper en je hebt meer plek in je tentje. greets

              Comment


                #8
                Re: Help! Afzuiging op volle toeren! Veel herrie....

                Oorspronkelijk geplaatst door shapie View Post
                In mijn ogen zou ik cti mate frequentie controler gebruiken muis stil
                De omschrijving is lawaai bij volle toeren, een climate dient vooral tegen brom bij lage toeren.

                Comment

                Bezig...
                X