Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Temperatuur help!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Temperatuur help!

Korting op 420shop
    Ik krijg in mijn kweektent van 0.9 - 0.9 - 2.0 meter en 600W lamp de temperatuur niet meer onder de 30 graden. Hij stond vanmiddag op 34 en nu op 32. Hoe krijg ik die naar beneden. Heb een afzuiger die 100% zuigt, een zwenkventilator op hoogste stand, actieve invoer van lucht en 2 pannen met water op de grond gezet.

Iemand tip om deze richting de 25 te krijgen?!!

Re: Temperatuur help!

je afzuiging moet meer kub hebben.

Comment

Bedankt voor je reactie Cookaap,

De afzuiging heeft een vermogen van 300m3. Daarnaast gebruik ik een 600W lamp in een 90x90 tent.

Zou het kunnen dat die 600w de tent te veel verhit en zou een 400W geschikter zijn?

Comment

Comment

is 90x90 niet inderdaad meer voor een 400W lamp en 120x120 voor 600W? Dan nog als je meer wilt koelen zul je meer moeten afzuigen of koelere invoerlucht gebruiken.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Hoi ik heb ook dit probleem, mijn kast is 1m/1m/1.70 hoe kom ik te weten hoeveel capaciteit mijn afzuiging trekt eigenlijk?

Comment

staat op de doos
              __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Zijn er nog andere opties dan een actieve inlaat van lucht?
                En hoe zorgt je voor een actieve koude inlaat?

Ik wil graag met die 600W en 300m3 afvoer werken. Wat is dan de beste optie om die temperatuur omlaag te krijgen?

Comment

lucht van buitenaf ? ... GEEN OPTIE op warme zomerdag ...

ik heb ondervonden (lees kweekverslag ...) dat op mij 120x120 de enige opties , meer afzuiging of een veels te dure airco zijn ...

Comment

Of een 400 watt lamp? Of maakt dat weinig verschil?

Dus beste oplossing is afzuiging verhogen. is zie een 1000m3 voor €200 en een 3250m3 voor €275.
                    Als ik op de groei een aanschaf doe (ik wil het eerst leren op 1 bij 1) is het dan handige om een 3250 m3 aan te schaffen? Denk zelf dat de volgende stap 2 bij 2 wordt, misschien ietsjes groter.

Comment

Lucht van buiten zou ook op een warme dag koeler kunnen zijn. Hangt van je ruimte af. Warme uitvoer naar buiten kan ook helpen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

3250 .......

kan je direct de centrale afzuiging van het hele huis afschakelen

denk ook dat de naden van je tent scheuren
                        __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

LOL, 3250!

Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Mijn setje komt van de rommelmarkt zonder dozen soms een andere manier om dit te weten te komen?
                            Kweet dat ze zwaar moet zijn, als ik op 3/4 van r kracht kwam zoog ze mn kast zo ineen..

Comment

Heb je overwogen om 's nachts je lamp te laten branden in plaats van overdag? Zo van 10 uur 's avonds tot 10 uur 's ochtends heb je de koelste periode.

Comment

Bezig...
                              X