Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekruimte maken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweekruimte maken

Korting op 420shop
    hallo allemaal,

Ik zou graag een kweekruimte willen maken van 2.50m breed, 2m lang en 2 meter hoog.
    Ik heb al heel veel informatie gevonden over het maken van een kweekruimte ; maar overal verschilt het wel een beetje ( de methode, de producten enz)
    dus wou ik aan jullie vragen voor een paar antwoorden op mijn vragen :
    -wat zou het ongeveer kosten

-hoeveel plantjes kan ik ongeveer plaatsen
    -en hoeveel lampen zou ik ongeveer nodig hebben en welke?

alvast bedankt

Re: kweekruimte maken

zoek maar eens wat er allemaal in een tent van 240-240-200 kan deze kun je compleet aanschaffen , dan kom je vanzelf uit op wat er allemaal in je ruimte past en wat het kost.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyHaze View Post
      zoek maar eens wat er allemaal in een tent van 240-240-200 kan deze kun je compleet aanschaffen , dan kom je vanzelf uit op wat er allemaal in je ruimte past en wat het kost.
      bedankt

Comment

4 lampen 4 x 600 hps

planten , hangt van je pot grote af !!

kosten van je hok !!

- ofwel koop je tent

- ofwel bouw je zelf uit hout , daar hangt dan van af welke platen je wil gebruiken wat het kostenplaatje zal worden

groetjes en veel plezier
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
          4 lampen 4 x 600 hps

planten , hangt van je pot grote af !!

kosten van je hok !!

- ofwel koop je tent

- ofwel bouw je zelf uit hout , daar hangt dan van af welke platen je wil gebruiken wat het kostenplaatje zal worden

groetjes en veel plezier
          bedankt! ik upload zeker een photo als het hok klaar is/geraakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
            4 lampen 4 x 600 hps
            Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Misschien rookt hij 30 gram per dag weg ?
              Ik zie ook wel eens mensen die 15 jointjes per dag roken, volgens eigen zeggen.

Het groene goud lonkt ..
              QNQ2012050.JPG
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

wel ja hobby het is voor mij,men broer en 2 vrienden dusja het is voor ons ^^

Comment

Als iedereen daar wat stevig doorsmoort dan moet je al gauw gaan kilo's kweken als je onafhankelijk van coffeeshop of de zwarte markt wilt zijn.
                  Ik rook ook wel effectief joints alsof het sigaretten zouden zijn; 15 joints is niet abnormaal. Met mijn 2 plantjes die ik nu heb staan, ga ik er niet geraken Misschien moet ik eens zoeken achter een goede vapo, zal me waarschijnlijk heel wat geld besparen
                  "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bombadil View Post
                    Als iedereen daar wat stevig doorsmoort dan moet je al gauw gaan kilo's kweken als je onafhankelijk van coffeeshop of de zwarte markt wilt zijn.
                    Ik rook ook wel effectief joints alsof het sigaretten zouden zijn; 15 joints is niet abnormaal. Met mijn 2 plantjes die ik nu heb staan, ga ik er niet geraken Misschien moet ik eens zoeken achter een goede vapo, zal me waarschijnlijk heel wat geld besparen

Comment

Hmm....

Ik weet niet of het nou zo verstandig is om als beginnende hobby kweker zo'n kweek te gaan doen. Je gaat waarschijnlijk gewoon een kamer gebruiken. 4 x 600 is wel veel :s Dat zijn aardig wat plantjes om bij te houden. Leer het eerst eens met 6 plantjes in een leuk tentje met 600 watt ofzo

Maar als je het wilt; op youtube is een nederlands filmpje te vinden waarin iemand een kamer compleet en op de juiste manier inricht. Kosten... een hoop
                      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Als je in Nederland zoiets samen met vrienden doet, dan ben je meteen een "criminele organisatie". Is dat in Belgie anders?

Comment

miss heb je gelijk maar we zijn wel met 4 man om het te onderhouden het is allemaal voor eigen gebruik maar bedankt voor de tip

Comment

Jointjedraaien en QNQ ik rook ong 25 jointjes per dag en zit gemiddeld op 10gr per dag medicinaal dus kan toch he

Comment

Ook al eens gehoord van VOORRAAD aanleggen hahaha !.

Comment

Bezig...
                              X